Van Pepti naar gewone voeding.

<p>Hoi!</p><p>onze zoon is van 16-02-2021, een rocky start met een ontzettend onrustig ventje. Bleek reflux te hebben hij krijgt medicatie, ik ben op eigen indicatie begonnen met pepti voeding omdat ik twijfelde of het geen combi was van koemelkallergie en reflux. Cb was akkoord.Hij doet het goed op pepti maar we denken toch niet dat hij koemelkallergie heeft, heb zojuist de laatste pot aangebroken en wil eigenlijk overstappen op gewone voeding om te kijken of dat gaat.</p><p>niet op nutrilon gewoon Kruidvat of een andere. Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Mixen? Of juist niet doen omdat in de ene geknipte koemelk zit en in de ander ‘gewoon’?</p><p>groetjes!</p>
 
Wij zijn op advies van de kinderarts/huisarts als volgt gaan afbouwen met de Pepti: 2 dagen, 1 schepje gewoon (Kruidvat) en 5 scheppen Pepti in 1 flesje (we geven 4 flessen op een dag). Na die 2 dagen, weer 2 dagen 2 flessen met 1 schepje etc. Totdat je alle flessen 1 schepje hebt. Daarna alle flessen 2 schepjes, ook weer 2 dagen.
 
Hoi Januarimama,
bedankt voor je reactie. Zoiets leek mij al logisch. Waren jullie tevreden over de Kruidvat voeding? ☺️
groetjes
 
Graag gedaan! Moet zeggen dat wij daarna sneller zijn gaan ophogen. De HA zei ook dat je echt al flinke reactie zou hebben bij allergie met 1 schepje..
Wij zijn tevreden over de Kruidvat voeding, vooral over de prijs ;) Na een uitzending van de Keuringsdienst kwamen we erachter dat het met de volledige zuigelingenvoeding allemaal hetzelfde is en je betaald voor het merk.
 
Terug
Bovenaan