Van pluizenbol naar krullenbol

<p>Hoi!</p><p>Ik vroeg me af of hier wellicht nog mama's (of papa's) zijn met goede tips voor krulhaar. Onze zoon, bijna 1.5jr, heeft lieve krullen. Sochtends is meneer een lieve pluizenbol en met wat water weer een prachtige krullenbol. Gedurende dag wordt hij echter weer een pluizenbol. Aangezien ik geen ervaring heb met krulhaar, vroeg ik me af of hier wellicht mensen zijn met tips voor het behouden van de krullen :)</p><p>We wassen zijn haar 1x per week (tenzij meneer er eten in heeft gesmeerd uiteraard, dan vaker :D</p><p>En borstelen eigenlijk niet, als we het al borstelen dan als de haren nog nat zijn.</p>
 
Hoi Famkeh, 
Mijn dochter is gemixt en heeft ook een krullenbol en pluizenbol soms :D 
Ik maak het nat en dan kam ik het met een krullenborstel. Ik heb gebruik de set van Cantu kids. Dit is een shampoo, contioner dit gebruik i ook 1x per week ongv. Soms wassen met alleen conditioner hier zitten ook geen parabenen en sulfaten in dus goed tegen uitdroging. 
En als ik t nat heb gemaakt gebruik ik de antislip spray die erbij zit en dan borstelen maar. En daarna zit er een leave in  conditioner bij dat kneedt ik door haar haar. Voor ons werkt dit goed. 
Groetjes WBM 
 
Hoi Famkeh, 
Mijn dochter is gemixt en heeft ook een krullenbol en pluizenbol soms :D 
Ik maak het nat en dan kam ik het met een krullenborstel. Ik heb gebruik de set van Cantu kids. Dit is een shampoo, contioner dit gebruik i ook 1x per week ongv. Soms wassen met alleen conditioner hier zitten ook geen parabenen en sulfaten in dus goed tegen uitdroging. 
En als ik t nat heb gemaakt gebruik ik de antiklit spray die erbij zit en dan borstelen maar. En daarna zit er een leave in  conditioner bij dat kneedt ik door haar haar. Voor ons werkt dit goed. 
Groetjes WBM 
 
Ik niet, maar een vriendin vet haar handen in met handcreme het veegt dan haar handen af aan hun krullenbol. Helpt goed zegt ze en zo niet het er ook uit 
 
Wij gebruiken nenuco of Zwitsal lotion voor in zijn haar. Als ik het kam of borstel wordt het ook een pluizenbol inderdaad maar hiermee zijn het wel echt krullen. 
 
Hier ook een krullenbol wat af en toe een pluizenbol is. Ik gebruik een heel klein beetje archan olie van Kruidvat. Dat kneed ik in de krulletjes en het zit de hele dag weer goed. Ik gebruik het niet elke dag en was haar haar 2x per week als ze er niet iets in heeft gesmeerd natuurlijk. 
 
Terug
Bovenaan