Van positieve naar negatieve test

<p>Vorige week zaterdag was mijn NOD en had ik een lichte streep op mijn Kruitvat test. Dinsdag nog eens getest, omdat ik wilde weten of te test opliep. Hij was heeel iets opgelopen.</p><p>Zojuist weer getest en nu is de test wit! Ben vandaag 6 dagen overtijd. </p><p>Vorig jaar november heb ik met 5 weken een vroege mk gehad. Aanstaande zondag zou ik 5 weken zijn. Heb nu het idee dat het dus weer mis is. Ik kan wel janken en ben even radeloos. </p><p>Iemand dit ook gehad die toch zwanger bleek? Ik weet dat het hormoon kan schommelen, maar helemaal wit is toch raar? </p><p>Ik heb ook vrij weinig kwaaltjes (af en toe wat krampjes al een week en vermoeid)..</p><p>:(</p>

Wat een onzekerheid meis. Bel een verloskundige in je buurt. Die zijn voor deze vragen en daar worden ze gewoon voor betaald (dat argument helpt mij vaak om te bellen). Het is fijn om advies te vragen aan iemand die er echt verstand van heeft. Misschien kunnen ze niets voor je doen, maar in elk geval wel naar je luisteren en je verder helpen. Het is niet niks. Zorg goed voor jezelf en zorg voor de juiste mensen om je heen! 

Thanks JuneM
Ik mag toch aannemen dat ie nu niet meer positief wordt. Wat een zware domper weer zeg. Was zo blij en al aan het dagdromen deze zomer met een mooi buikje te lopen. Pff voel me echt verschrikkelijk ellendig en verdrietig.

Jeetje wat een onzekerheid!! 
Heb je telkens dezelfde soort/merk test gebruikt?
Een vriendin van me had ook ineens een negatieve test en 3 dagen later was het weer positief. Vk zei dat het ook kan liggen hoeveel je gedronken hebt enz..
Maar kan helaas ook een miskraam zijn. Ik hoop in ieder geval het beste voor je!
En niet alleen met deze last lopen, bel een vk voor advies.

Sterkte en succes!! 

Ja, 4x kruitvat.
1x licht positief op nod, 3 dagen na nod iets meer positief en vandaag 2x (ochtend en middag) wit. 
Hoop op een wonder..

Terug
Bovenaan