<p>Hallo iedereen,</p><p>Zoals de titel reeds laat uitschijnen is het niet de eerste keer dat ik een positieve test in handen heb en dan paar dagen erna weer negatieve.. </p><p>Ik heb een dochtertje van bijna 2 jaar die in de eerste maand na mijn pilstop reeds kwam piepen ( geluk zal ik het noemen). Nu was mijn grote droom van zwanger te worden van een tweede kindje eens de eerste 1 jaar werd. Aangezien het bij de eerste meteen raak was was ik er heilig van overtuigd da dit voor een tweede geen probleem zou zijn, wel we zijn ondertussen 10 maanden verder en hier zit ik dan op een forum over zwanger worden.. </p><p>Op de 10 rondes heb ik reeds 7 maal een licht positieve test in handen gehad, maar wanneer ik later nogmaals teste was hij negatief. Dus niet 1 maal maar 7. Gyneco zegt dat alles in orde is maar kan volgens mij dus niet.. </p><p>In juni vorig jaar heb ik wel een cyste laten verwijderen op mijn eierstok, maar volgens dokter veranderd dit niets aan de vruchtbaarheid. <br /><br />2 dagen geleden had ik nog een positieve test in handen (2 dagen voor nod) en vandaag weer negatieve (nu denk ik ook dat de duiveltjes onderweg zijn want heb heel klein beetje licht roze/beige afscheiding) </p><p>Zijn er nog dames die dit meegemaakt hebben? <br />Mijn hoop wordt elke maand kleiner ?</p><p> </p><p>groetjes Kim </p>