Van prikpil naar pil en al 2x niet ongesteld worden.

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hallo mama’s,</span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Misschien hebben jullie ook “een soort van” situatie gehad net als waar ik nu in zit. Weet het ook echt niet wat er nu aan de hand is met mijn lichaam.</span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">ik ben in december 2017 bevallen van een kerngezonde zoon. 2/3 weken later de prikpil voor het eerst laten zetten en dit tot maart 2019. Dit omdat ik rare klachten kreeg en bij de dokter erachter kwam dat hij zijn werk niet deed, bleek gewoon me eisprong te hebben gehad elke maand en me baarmoedermond stond gewoon wagenwijd open (bij prikpil moet hij gesloten zijn en keihard zei dokter) dus even schrikken voor ons allebei (dokter en ik) dus gelijk overgestapt naar de pil die ik voor mijn zwangerschap ook had. Ik moest op advies gelijk slikken als ik eigenlijk de prikpil moest halen en gelijk 3 stripjes achter elkaar en dan ongesteld worden en dan weer 3 stripjes en ongesteld worden.</span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">nu komt dus het probleem. Ik ben na de eerste 3 stripjes niet ongesteld geworden en met me stomme kop niet getest. Ik dacht zelf van nou dat kan door de prikpil zijn maar eigenlijk ook weer niet en door prive dingetjes het eigenlijk gewoon weggestopt (stom ik weet het). Maar nu zijn we weer 3 stripjes verder en moet ik vandaag ongesteld worden. Alleen ik heb geen gevoel van oh daar komt het (en ja dat had ik altijd). Ben van plan het tot maandag af te wachten en dan een test te doen en/of weer terug naar dokter, dinsdag is namelijk weer de dag van de eerste pil.</span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">dus wie heeft dit een soort van meegemaakt en wat was toen het resultaat?! Wil wel een 2de maar ben er eigenlijk nog niet echt klaar voor eerlijk gezegd. Is het resultaat dat ik daadwerkelijk zwanger ben dan is het uiteraard zeer welkom en krijgt het tuurlijk alle liefde van ons. <br style="box-sizing: inherit; outline: 0px;" /><br style="box-sizing: inherit; outline: 0px;" /></span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Groetjes,</span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Chanel</span></p>

Ik heb jaren de prikpil gehad en weet dat je lichaam daar enorm van in de war kan zijn (of ie nou werkt of niet) zelf gelukkig niet gehad maar wel mee gemaakt in mijn omgeving.. kan een half jaar of langer duren voor je lichaam weer de oude is en je weer echt ongi gaat worden.. sterkte

Terug
Bovenaan