van "goede vrijdag" ........ naar vrijdag de "13e" ......

Hallo allemaal....

Na een weekje van geluk, een weekje dat we weer vertrouwen hadden in de toekomst, een weekje van een nieuw wondertje na het verlies van onze dochter Ninthe* op 18-11-2006.....

is onze roze wolk uiteen gespat.....

op "goede vrijdag" een positieve test, een week later op vrijdag de "13e" een miskraam

De natuur blijft zijn eigen gang gaan hoe pijn dat kan doen, toch gaat het naar omstandigheden goed met ons, we kunnen het een plaatsje geven, en we weten dat ooit de zon voor ons gaat schijnen...

Liefs Randy

Hoi, wat een rotbericht zeg! Ik heb jullie verhaal gelezen en hoewel je niemand een miskraam gunt vind ik het voor jullie wel extra rot zeg. Ik heb zelf een mk in januari gehad (9 weken) en ben er heel verdrietig van geweest (en nog af en toe) dus weet een heel klein beetje hoe jullie je voelen... Heel veel sterkte!

Beste Randy,

wat een teleurstelling na de vreugde dat het weer gelukt was. De natuur is inderdaad niet te dwingen hoe graag we het ook willen. Je weet dat het uiteindelijk echt wel een keer goed moet komen maar het is ook echt een wonder als het lukt! Heel veel stekte met jullie dubbele verlies en breken er snel mooiere tijden aan.
l;iefs Roos

Hoi Randy,

Wil jou ook heel veel sterkte wensen.
En hopelijk mogen wij allebei nog eens een goede zwangerschap meemaken!

Ik heb inmiddels de verloskundige gebeld en zal nu doorverwezen worden naar een gynaecoloog...

Lfs Jess

---------

~   3  oktober 1e miskraam   (met 8 weken echo  geen kloppend hartje)
~14 januari  2e miskraam   (met 8 weken echo geen kloppend hartje)
~13 april         3e miskraam     (4w/4d)

# Maar wel een bengel van 2 en half! #

Hoi Randy,

Ik wil je heel veel sterkte wensen. Ik heb jouw verhaal gelezen over Ninthe* en nu dan ook deze miskraam. Ik wens je toe dat jullie snel een goede zwangerschap mogen meemaken en dat er een zonnestraaltje in jullie huis rondloopt.

Groetjes,
Lies

miskraam 8 weken en 4 dagen: 18-02-05 curettage
moeder geworden van een mooie, lieve en gezonde  meid: geboren op  25-01-'06
miskraam 6 weken en 4 dagen: 10-04-'07 curettage

hor Randy,

ik wens je veel sterkte in deze tijd moeilijke tijd.
positief blijven denken, weet dat het heel moeilijk is, maar geef niet op he, meid!!

gr.

Sandy

Jeetje Randy,

ik schrik me rot. Ik kijk hier vaak nog even, al hoor ik hier niet meer en nu zie ik je hier.
Ik was zo blij voor je dat het gelukt was en nu is het je toch weer afgenomen.
Vreselijk na al jullie verdriet na Ninthe.
Heel veel liefs en sterkte voor jou en je partner.

van het maartforum

Terug
Bovenaan