Van slag!

A

Anoniem

Guest
Ik ben de hele dag al van slag vandaag! Vanmorgen even een eigen merk test gehaald omdat ik niets meer had liggen, en toen verscheen er dus heel licht een tweede streepje! Ik kon het eigenlijk niet geloven want we zijn inmiddels een jaar bezig. Ik ben ook 4 dagen over tijd...

Nu heb ik ook nog een Predictor gedaan en die geeft ook een licht streepje, als ik dan later kijk zijn de strepen een stuk donkerder geworden. Stiekem wil ik ook nog een Clearblue halen die zegt of je zwanger bent en hoe lang hahaha!

Wat denken jullie, is dit duidelijk genoeg?

een streepje is een streepje, ik zou een clear bleu halen dat er echt staat zwanger dan dringt het misschien langzaam tot je door.

Geniet ervan!

Liefs Kim

als je het nog niet helemaal gelooft misschien inderdaad ff zo'n clearblue halen die duidelijk zegt zwanger of eentje die je verteld hoelang....

liefs...

idd zoals ze hier al zeiden: een streep is een streep dus van harte gefeliciteerd!! Geniet er lekker van meid!

Nou meid, het klinkt gewoon hartstikke zwanger, bij beide testen een 2e streep is echt positief. Tuurlijk is het leuk om "zwanger"op de test te zien staan, maar ze zijn erg duur. Die strepen komen echt niet voor niets op je test hoor! Gefeliciteerd! Heerlijk om eindelijk na een jaar klussen zwanger te zijn. Liefs, AnnaXX

Terug
Bovenaan