Van te voren weten wat het wodt?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben nu 14 weken zwanger en mag over 6 weken weer voor een echo. Nu wil mijn vriend dan weten wat het wordt, maar ik niet. Hoe kunnen we dit het beste aanpakken?

Liefs Laura

simpelste oplossing is dat hij kijkt en jij niet. Maar dat garandeerd niet dat hij zijn mond niet voorbij praat op een dag. Lastig lijkt me dit. Succes!

Hoi Laura

Bij ons was het juist andersom!
Ik wou het heel graag weten, en mijn vriend niet!
Omdat   ik bang was dat ik me anders zou verlullen, besloot ik het ook niet te willen weten.
Ik heb de hele zwangerschap gedacht dat ik een jongetje zou krijgen, maar hoe groot was de verrassing toen bleek dat het een meisje was!
Bij een eventuele 2e wil ik het wel graag weten, en mijn vriend ook.
Dat scheelt.
Wat voor oplossing..tja...
Wat er al eerder gezegd is, over dat verlullen, dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Ik hoop dat jullie eruit komen!

Succes!

Liefs

Hoi,

Ik ben nu inmiddels 19,1 wk zwanger en krijg over 1,5 week de 20 weken echo,mijn vriend wou eerst ook weten wat het zou worden maar ik niet. We hebben het er goed over gehad en nu wil hij het ook niet weten want de kans dat ie zich per ongeluk verspreekt is aanwezig vandaar dat we het allebij niet willen weten.

Fijne zwangerschap nog gr Fruit Girl

Hoi,

Ja je moet zelf een keuze maken maar wij hebben een pretecho laten maken met 17 weken en we weten sindsdien dat het een jongen gaat worden en zijn hier ook heel erg blij mee.Maarja ieder zijn keuze he.

Succes,

gr Bernice(18w+4d zwanger,augustus forum)

Hoi

Ik zit met een ander dilemma over de 20 wkn echo:
Wil ik het nou wel weten of niet!
Ik krijg de echo over 6 dagen en ik ben er nog steeds niet uit.
Ik heb al 2 kinderen en daarvan wist ik het niet. De verrassing was elke keer weer hardstikke leuk.  Maar nu ben ik zo nieuwsgierig! Misschien ook wel omdat ik nu weet dat ik het kan weten. Eerder had ik verder geen echo's in de zwangerschappen.
Mijn man maakt t niks uit dus ik moet echt voor mezelf beslissen.
Ik ben erg benieuwd of ik het volgende week weet of niet ...    
Groetjes Daan

Terug
Bovenaan