van trap gevallen...

A

Anoniem

Guest
Oh wat een paniek!
Mijn verjaardag begon gisteren (2 juli) niet zo fijn...
Mijn zoontje van bijna 4   was wat moeilijk aan het doen, dat al ten eerste. Ik had het traphekje keurig dicht gedaan, wilde hij er door (jengelen, heel ongeduldig). Tuurlijk was ik wat mopperig daardoor, deed het hekje open...gaat de telefoon...jullie voelen em al aankomen. Hekje niet dicht gedaan... hoor ik plotseling: kaboem kaboem kaboem...Valt mijn dochtertje van 11 maanden van de trap. Tja ze kruipt sinds 3 weken, maar sinds een paar dagen heel snel, ik ben er ook niet helemaal op getraind...
Oh, wat was ik even in paniek! Maar heb me zelf tot kalmte gemaand en heb een brullend kind opgepakt, met een bloedneusje. dat ging al snel over, ze heeft een wondje onder haar neus en wat brand/schaafplekken van de vloerbedekking op de trap.
Algauw speelde ze weer en heeft heerlijk geslapen.
Na anderhalf uur het te hebben aangekeken toch maar even met de doktersassistente gebeld, die vertelde wat ik eigenlijk al wist: goed in de gaten houden, zodra ze suf wordt of gaat overgeven, of anders wordt: KOMEN! ; snachts twee keer wakker maken, hebben we dus ook gedaan.
Gelukkig gaat het prima met haar! Maar je voelt je wel even SHIT hoor, ik weet het: het overkomt iedereen wel een keer...
Maar ben blij dat het goed gaat!
Zo, moest ik ff kwijt!

Groetjes!

Allereerst nog gefeliciteerd.

Meid wat moet je geschrokken zijn!!! wij hebben boven nog steeds geen traphekje, maar die moet Martijn er vandaag dan echt maar aan maken. Ik hoop dit namelijk niet mee te maken.
Nou ik hoop dat alles weer goed is (komt)

liefs daan

Hoihoi,

Dat is echt heel erg balen zeg. Een ongeluk zit echt in een klein hoekje. Maar gelukkig heeft je meisje niets ernstigs. Hou haar maar een beetje extra in de gaten. Je moet maar zo denken, dat gebeurd je dus echt nooit meer. Marissa is ooit uit ons bed gevallen en dat gebeurd ons ook echt nooit meer. Natuurlijk is voorkomen altijd beter maar als je er wat van leert is het niet voor niets geweest. Sterkte nog met je meisje. en natuurlijk

dank jullie wel!
Ons zoontje heeft ooit zelf een poging gedaan om over dat traphekje te klimmen, hij was toen ook heel boos en een peuter van 2,5 jaar. En daar ging ie...achterover de trap afgevallen. Dus het overkomt je vaker dan één keer, ook al is ze onze tweede!
Ach ja, we zijn niet perfect.

O wat is dat schrikken zeg. Gelukkig hebben wij boven al heel lang een hekje ook voor mijn neefje die nog wel eens een dagje bij ons is. Moet er niet aan denken.

Ik ben blij dat het er op lijkt dat ze er niets aan over heeft gehouden. Nog maar even goed in de gaten houden.

En natuurlijk alsnog

GEFELICITEERD

Groetjes
Inge

Hoi Sjana,

Hoe gaat het nu. Is alles goed gegaan vanacht.

Groetjes
Inge

hoi hoi

tjee das schikken zeg pff
ben je er al een beetje van bekomen??
 en de kleine ?? hoe gaat het daarmee?
hoop dat het allemaal meevalt en de nacht goed is gegaan

groetjes moekje en Ryan

Hee meiden!
Ik was druk met inpakken van de caravan, heb dus niet meer gereageerd, ben 11 juli op vakantie gegaan met man en kids. Dus vandaar de late reactie!
Ja, het is allemaal goed afgelopen, daar had ik ook wel vertrouwen in, maar toch...is daar altijd een stemmetje die in je achterhoofd is. Ze heeft dezelfde dag dus ook nog de waterpokken gekregen, daar is nu weinig meer van te zien, op wat littekens na dan. Ze was er een beetje ziek van, maar ja, ze is altijd zo vrolijk...ook als ze ziek is. Dat is al eens een valkuil geweest!
Heerlijke vakantie gehad in zweden en noorwegen! Lieke heeft in 1 week écht leren kruipen (ipv tijgeren) en van zit in kruip en kruip in zit. Tja, wat wil je met zo'n uitdagende omgeving als buiten!!! Heerlijk weer gehad 3 weken lang (ja, echt zomer, op een paar dagen na).
Zijn jullie ook op vakantie geweest, en waar naar toe? En hoe?

Groeten Sjana

Terug
Bovenaan