van uit schiedam

Hallo!!

Ik zal me zelf even voorstellen.
mijn naam is Shirley ik ben 36 jaar en kom uit schiedam,
ben zwanger van mijn 3e kindje totaal onverwacht
mijn eerste twee kinderen zijn namelijk niet op de voor de meeste vrouwen "normale" mannier verwekt,

ik kon niet zwanger worden namelijk,
dus met behulp van het ziekenhuis... een hoop hormoonspuiten en alle bijkomende ellende was ik na 4 jaar wachten eindelijk zwanger van mijn eerste kindje.
de tweede ging gelukkig een stuk sneller... en ik was gelukkige moeder van twee gezonde knullen nu in middels 11 en 9 jaar oud.

tegen mij was ook gezegd in het ziekenhuis door de gyna,, dat ik nooit spontaan zwanger zou raken,
nou zeg nooit NOOIT!!
want in middels ben ik 16 weken zwanger van een derde kindje .. en dat helemaal spontaan!!!
een geluk bij een ongelukje om dat zo maar te zeggen!!!

vind het leuk om hier alle verhalen te lezen van iedereen... en vroeg me af of er ook aanstaande moeders zijn in de omgeving van schiedam?

groetjes Shirley

Welkom! Wat een geschenk! Er er is hoop voor degenen die er dus langer over doen! Fijn om ook eens zo'n verhaal te horen! GEFELICITEERD!

leuk !!!!!
zo zie je maar weer dat de doktoren er naast kunnen zitten.
Nou van harte gefeliciteerd met je zwangerschap !!!!!

Ps persoonlijk vraagje :
je wist dat je nooit zwanger kon raken. Hebben jullie dan nooit voorbehoedsmiddelen gebruikt ???? Of ben je er nu meer gestopt ????
Anders is het een wonder dat je al 9 jaar lang niks gebruikt en nu opeens zwanger bent...helemaal bijzonder !!!!

hey hey..

ja ik wist dat ik een afwijking had en dat ik niet zwanger kon raken...
en dus hebben we idd nooit geen voorbehoedsmiddelen gebruikt... ik had zo iets van dat gebeurt toch niet dus waarom zou je...
en als het komt dan is het ons gegeven...

nou ... ik kan je zeggen dat ik echt heel erg geschrokken was toen de test zei dat ik zwanger was .. want hoe kan dat nou.. ik kan helemaal niet zwanger worden... die test klop niet maar drie testen verder.. bleef de uitslag het zelfde!!!
ik was dan ook al 8 weken zwanger voor ik der achter kwam dat ik zwanger was.

en heb het hele weekend naar die testen gestaard
smorgens weer gekeken of het allemaal wel waar was... maar goed... ik was naar de huis arts gegaan en die kon meteen kijken met het echo apparaat en we zagen meteen een hartje kloppen!!!
ik was echt zwanger na al die jaren!!
en een paar dagen later bevestigde de verloskundige dat ook... dus nu in middels aan week 16 begonnen van mijn zwangerschap!!

dat zo iets zou gebeuren had ik nooit verwacht..!

Wauw! Wat bijzonder!!!
Wat een heerlijk kadootje voor jullie!

Ik hoop dat zoiets ook nog eens met mn schoonzus gebeurd: die proberen ook al zo lang een kindje te krijgen en bij ons wat het in 1 x raak :-/, tis niet altijd eerlijk maar dit is een fantastisch verhaal!

Geniet er van!

Dankje!!!

ik hoop dat je schoonzus ook ooit het geluk mag krijgen dat ze zwanger word!!
ik weet als geen ander hoe veel verdriet en onbegrip je hebt en krijgt van mensen om je heen die het niet begrijpen als je zo innig verlang naar iets dat voor de meeste mensen heel normaal lijkt.

maar je ziet .. de wonderen zijn de wereld nog ECHT NIET uit!!!!

Terug
Bovenaan