Van vibi naar bbbi

<p>Ha dames,</p><p> </p><p>Ik moet even mijn ei kwijt. Vorige week bleek tijdens de controle (37+5) bij de vk dat onze dochter niet langer was ingedaald. Nogal gek, aangezien ze vanaf 35 weken vibi lag. Vanmorgen had ik weer controle (38+4) en zou ze nog steeds bbbi liggen. Sindsdien maak me ik zo’n zorgen!</p><p>Komt de bevalling wel ‘spontaan’ op gang? Kan er überhaupt ontsluiting ontstaan als baby’s niet zijn ingedaald? Waarom is ze uit mijn bekken gegaan? Op het internet vind ik alleen maar ellendige beval verhalen van vrouwen wiens eerste kind niet was ingedaald... </p><p>Ik zou zo graag natuurlijk willen bevallen en ben een beetje uit het veld geslagen door dit alles. Misschien een beetje gezeur, maar moest het toch even kwijt.</p>

Hoi, ik ben morgen 40 weken en bij mij is de kleine ook (nog) niet ingedaald. Volgens alle verloskundigen (steeds wisselende) die ik heb gehad tijdens de controles daalt de kleine in als ik weeën krijg of mijn vliezen breken. Heb hier verder dus nog geen ervaring mee evenmin met bevallen, maar ze zeggen allemaal niets om zorgen over te maken, dus dat doe ik voorlopig ook nog niet.. Hopelijk kun je het ook wat van je afzetten en op internet lees je natuurlijk de gekste verhalen ;-) succes met de laatste loodjes!

Volgens mij kan de bevalling nog steeds spontaan op gang komen. En kun je ook natuurlijk bevallen. 
Belangrijkste is bij een niet ingedaalde baby dat je gaat liggen als je vliezen spontaan breken. Heeft de VK dat wel verteld?

Bij 2 van mijn 3 kids waren ze niet ingedaald en bevalling kwam gewoon spontaan op gang. Zijn toen tijdens breken van de vliezen zelf gezakt. Snel bevallen 4u 7 min persen en 3u en 5 min persen. Dus geen zorgen maken komt goed!! 

Bij 2 van mijn 3 kids waren ze niet ingedaald en bevalling kwam gewoon spontaan op gang. Zijn toen tijdens breken van de vliezen zelf gezakt. Snel bevallen 4u 7 min persen en 3u en 5 min persen. Dus geen zorgen maken komt goed!! 

Bedankt voor alle lieve en geruststellende reacties, dat helpt enorm! Vk heeft inderdaad laten weten dat ik wel moet gaan liggen als vliezen breken. 

We wachten het dan maar rustig af. Al hoewel ik natuurlijk hoop dat ze zich binnenkort wel aandient. Ben reuze benieuwd naar d’r! ?

Mijn dochter was ook eerst ingedaald en toen weer niet, en bevalling kwam ook spontaan op gang in de allerlaatste week was ze pas ingedaald. En geboren met 40+6 dus je hebt nog even ;) 

Terug
Bovenaan