Van waterige afscheiding naar bruin

Hey hey,

Wij proberen samen voor een kindje. Nou had ik enorm veel waterige afscheiding en deze ochtend ook nog. Nu deze namiddag is dit veranderd naar bruine afscheiding. Is dit de oorzaak van iets? Mijn vriend denkt dat het iets te maken heeft met zwangerschap. Ik kan nog steeds niks met zekerheid zeggen. Ik kan pas ten vroegste 15 december een zwangerschapstest doen. Vanaf 19 december is mijn eerste NOD. Iemand ervaringen of tips?
 
19 dec je Nod zit je nu rond je eisprong. Dus gok dat de bruine afscheiding iets met je ovulatie heeft te maken, ovulatiebloeding. Nu al iets met je zwangerschap lijkt me hoogst onwaarschijnlijk.
 
Geknakt? Zou niet weten wat er geknakt moet zijn ;)
Bruin = oud bloed. Dus wellicht wat oud bloed van de vorige menstruatie mee naar buiten gekomen. Genoeg dames hebben maandelijks een ovulatiebloeding. Is niks raars aan of mis mee!
 
Geknakt? Zou niet weten wat er geknakt moet zijn ;)
Bruin = oud bloed. Dus wellicht wat oud bloed van de vorige menstruatie mee naar buiten gekomen. Genoeg dames hebben maandelijks een ovulatiebloeding. Is niks raars aan of mis mee!
Sorry ben een vlaamse, met geknakt bedoel ik iets gesprongen zoals een bloedvaatje dat springt :) kan dit nog na ongeveer 11 dagen dat er oud bloed meekomt? De laatste week wel echt hevige waterige afscheiding gehad dat sterk ruikt. Sorry voor hoe ik het woord gesprongen heb vernoemd
 
Terug
Bovenaan