Van welk liedje krijgen jullie nu kippevel??

Hoi,

ik vroeg mij af bij welk liedje jullie nu heel emotioneel worden.
Bij mijn eerste was dat Heaven van Do, nu moet ik janken bij Love you more van Raccoon en ja, Cupido van Jan Smit...

Groetjes Valerie

Hoi,
Leuk onderwerp!
Ik kan kippenvel krijgen van alle muziek. Een leuk sinterklaasliedje en ik moet bij wijze van spreken gaan dweilen. Echte toppers: From this Moment on (Shania Twain) en I can't live if Living is without you  (ik weet niet wie het zingt). En inderdaad raakt Jan Smit mij ook!!
Groetjes,
Patricia 38+2

Hoi!

Leuk onderwerp! Ik heb eigenlijk net als Patricia dat ik kan gaan janken bij elke romantisch liedje. Lang leve de hormonen...

Waar ik nu echt niet naar kan luisteren is bijvoorbeeld:
Goodbye's van Celine Dion (gaat over moederliefde en dat je moeder er altijd voor je zal zijn maar dat er ooit een moment komt dat  je moeder definitief "goodbye" moet zeggen). Moet je echt niet naar luisteren als de hormonen door je lijf gieren!

Laatst verveelde ik me, en heb ik naar de film "Titanic" zitten kijken. De tissues waren niet aan te slepen, ook zoiets...

Maar goed, wie weet wordt het nog weer beter.

Groetjes Lilian
(37w, 6d)

p.s. Patricia, dat liedje wat jij bedoelt heet Without You van Mariah Carey, het origineel is van Nilsson

hoi,

Ik jank dus wat af bij het liedjes isn't she lovely van Stevie Wonder. Dit liedje heeft hij speciaal voor zijn pasgeboren dochter geschreven. Aangezien wij ook een meisje krijgen .................... .
Afijn we gebruiken deze songtekst nu voor op het kaartje
isn't she lovely
isn't she wonderful
isn't she precious
less than one minute old

ooh leuk onderwerp.......

Ik ben normaal helemaal niet zo'n Jan Smith fan, maar draai nu dus al weken zijn laatste cd grijs. Heb zelfs tegen mijn man gezegd dat ik tijdens het wegpuffen van de weeenJan Smith op de achtergrond wil hebben (niet in levende lijven hoor) Hihihi, misschien hoort dit ook wel tot die vreemde zwangerschapslusten en kan ik Jan Smith niet meer horen of zien zodra ik bevallen ben..........ondertussen is mijn zesjarige dochter ook met het Jan Smith virus besmet. Ze kent de meeste liedjes uit haar hoofd en.....zegt dat ze met hem gaat trouwen als ze later groot is.

mirjam (35 weken en 2 dagen)

"Slaap maar" van Marco borsato.... over een kindje, nog in de buik, die nog even groter moet groeien en dan heel erg welkom is..zooo mooi!
En "nu dat jij er bent" van Treintje oosterhuis, ook super mooi!!

Terug
Bovenaan