Van wie ook 3e kindje?

Hallo dames
Zijn er misschien ook zwangeren in de maand januari die de 3e verwachten?
Ik ben 28 jaar en heb een dochter Marit van bijna 4 en een zoontje Mathijs van bijna 2.
Krijg ook al wel reacties van zozo de 3e dat wordt druk! Nou daar maak ik me helemaal niet druk om, dat zie ik dan wel weer. Maarja tegenwoordig is alles meer dan 2 kinderen al veel, dat blijkt wel uit de reacties die ik krijg.
Maar ik ben benieuwd op jullie reacties....

Hoi Marianne,

voor mij is het ook de derde. Ik heb ook een dochter van 4 en een zoon van 2 jaar. Grappig! En inderdaad, veel reacties over wat zal je het druk krijgen. Nou ja, 2 of 3... zou dat nou echt zoveel verschil maken? Volgens mij gaat het prima lukken. De oma van mijn man vroeg zelfs of het wel gepland was, ha, ha! En voor zover je er iets aan kan plannen: ja dus.

Gepland? Haha, die had ik nog iet gehoord.
Ik denk dat als je eenmaal je ritme hebt, dan gaat het gewoon met de rest mee.
Leuk, jij ook eerst een dochter en een zoon,
Willen jullie ook weten wat het wordt?
Ik wel, maar mn man niet. De vorige keer wisten we het wel, maar omdat we allebei de soorten al hebben vindt hij het nu leuk als dit een verrassing blijft. Maar de hoeveelste ben jij uitgerekent?
Ik de 17e, en mensen vragen nu al hoelang ik nog moet hahaha.
Groetjes Marianne

Ja, het gaat hard bij de 3e. Ik llop met een buik alsof ik 22 weken ben en voel een an drukte en beweging. Niks kleine plopjes, ik voel een heel kind heen en weer schuiven. Ook wel weer schattig, daar niet van. Ik ben de 13e uitgerekend, rekening houdend met de voorgeschiedenis reken ik op een decemberkindje. We zullen wel zien. Ik wil wel graag weten wat het wordt, dan kan ik wat gerichter babykleertjes gaan ruimen, want ja, een derde in huis levert wel wat logistieke problemen op qua kamers... M'n man hoeft het niet zo nodig te weten, dus misschien vraag ik wel of ze het alleen aan mij vertellen en mag hij lekker even op de gang wachten. We hebben nog even om erover na te denken, pas de 27e een echo.
Groetjes, Saskia

Ik ben de 1e keer 2 wkn over tijd bevallen en de laatste 1 week over tijd. Dus ik ga ervan uit dat deze ook wel wat langer blijft zitten.
Wij moeten ook schuiven wat kamers betreft, het ligt eraan wat het wordt. Want dan gaan de 2 van hetzelfde geslacht natuurlijk bij elkaar op de kamer. Maar we willen in de toekomst wel een keer verbouwen om ze allemaal een eigen kamer te geven, voorlopig kan ik er alleen nog maar van dromen. Wij orpen tegen de buitenwereld dat we het niet willen weten, maar we weten het dan als het goed is wel, wij moeten 30 aug.

Hier ook een derde kindje. Was wel een verassing maar niet minder welkom hoor.
Mijn zoon is dan 4 en mijn dochter dan 2. Idd druk maar de baby gaat gewoon mee in de drukte volgens mij. Nu zitten we er nog volop in.
Leuk weer hoor en blijft toch steeds spannend vind ik.
Wij willen wel weten wat het wordt want ik ben vanaf dag 1 al zoooo nieuwsgierig hihi. As maandag mogen we!

Ik blijf het ook bijzonder vinden hoor!
Ook al is het de 3e, en wij gaan de 30e voor de 20 wkn echo dus wij moeten nog even wachten.
Ik zal het ook wel prettig vinden als we weten wat het wordt, want we hebben echt problemen met het verzinnen van namen.
Wij allemaal hebben een naam die begint met een M, dus ja wat doe je dan.... Maar het is wel lastig om een leuke te verzinnen, hopelijk wordt het makkelijker als we weten wat het wordt.

Ook hier een mama die zwanger is van de derde. Onze oudste wordt eind september 4, de tweede is tegen de tijd dat deze kleine geboren wordt bijna 3. Hier trouwens ook een jongen en een meisje, ben benieuwd wat het gaat worden, mijn gevoel zegt een meisje! 15 September hebben we de echo en dan weten we wat het wordt!

Terug
Bovenaan