Van wie zwanger?

<p>Hi allemaal,</p><p>Ik heb op 7 juli de eerste dag van mn laatste menstruatie gehad, maar die is erg onregelmatig. Nu heb ik 4 aug sex gehad met mn toenmalige vriend. Helaas is het dat weekend uit gegaan en heb ik precies een week later (11 aug) met iemand anders sex gehad.</p><p>Vervolgens kom ik er 2 weken later achter dat ik zwanger ben door een clearblue test. Die gaf 2-3 weken aan.</p><p>Verder heb ik 6 sept een echo gehad waar gezegd werd dat ik 3,5 week zwanger zou zijn. Echter was t kindje te klein om deze meting met enige zekerheid te maken dus t is maar een schatting. </p><p>Mijn toenmalige vriend weet ondertussen dat ik zwanger ben en we willen t dolgraag samen aangaan en dit als een stel doen. Maar ik maak mezelf helemaal gek omdat ik niks zeker weet.</p><p>Nu heb ik morgen weer een echo maar ik ben zo bang voor de uitkomst dat ik toch nu alvast zou willen weten wat jullie denken.</p><p> </p><p>Alvast bedankt!</p>

Hoi hoi, jeetje wat heftig. Als clearblue 2-3 weken aangeeft ben je eigenlijk 4-5 weken. Gek dat je bij de vk dan nog zo kort bent. Je zou toch denken dat je al eerder dan 4 augustus je eisprong hebt gehad maar dan zou je op 6 september al verder moeten zijn dan 3,5 week. Hoop dat je morgen duidelijk beeld krijgt van wanneer je nu ongeveer zwanger moet zijn geworden. En dat daarmee de stress verdwijnt! Sterkte 

Ja ik was ook eigk 5,5 week zwanger alleen 3,5 bevrucht dan. Dus jij denkt eerder dat het 4 aug is gebeurd dan? Dat zegt mijn gevoel namelijk ook alleen is t nu zo verwarrend allemaal.
dankjewel!!

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Het moment van bevruchting is lastig vast te stellen. Zaadcellen kunnen best wel even overleven in je baarmoeder en een vruchtje kan vroeg of laat innestellen. Misschien niet het leukste antwoord, maar persoonlijk denk ik dat alleen een dna test 100% zekerheid zal kunnen geven. 

Ik zou gewoon even morgen afwachten
dna test kan altijd maar is niet zonder risico. En ik denk als je blijft twijfelen eerlijk bespreken 
hopelijk zegt de echo morgen 10 weken vanaf eerste dag menstruatie.

Ik moest gelijk aan bridget jones denken... Kan beide wel, en uiteindelijk zit ook maar een week tussen. Clear blue test zou ik niet op vertrouwen, niet iedere vrouw maakt evenveel hormonen. Eerst maar wachten tot ze een betrouwbare termijn echo kunnen maken. Maar best grote kans dat het nog steeds evengoed beide kan zijn.
Wat je ex betreft, leuk om het weer samen te proberen, maar bedenk wel dat het vast niet voor niks uit is gegaan. En je een week later toch echt bij iemand anders in bed lag. Ik oordeel of veroordeel je echt niet, maar ik wil alleen aangeven dat een baby geen relatie reddende lijm is.

Terug
Bovenaan