<p>Ik heb ervaringsdeskundige nodig, mijn 8 weken oude dochter slaapt niet in haar ledikantje. ze heeft sinds de geboorte in een wiegje bij ons op de kamer geslapen, en sinds een week of 4/5 slaapt ze snachts door als ik haar in haar wiegje leg overdag sliep ze vooral beneden, in de kinderwagen of draagzak omdat er boven naast haar kamer een renovatie bezig was. nu probeer ik haar al een week of 2 lang iedere middag een paar uur in haar ledikantje te leggen om te slapen op haar eigen kamer. dat leek mij een goede overstap voor als ze ook snachts op haar eigen kamertje moet gaan slapen. alleen slaapt ze daar niet, ze valt er niet zelf in slaap wat ze in haar wiegje wel doet savonds. nu heb ik haar vandaag smiddags in haar wieg gelegd en slaapt ze ineens 3 uur lang. ik geef haar in haar ledikant altijd een knuffeltje en speentje mee die ze in de wieg ook gebruikt. en ze slaapt smiddags in de puckababy net zoals snachts. wat kan ik nog proberen om haar wel in haar ledikant te laten slapen? Ik denk dat ze over een maandje of 2 uit het wiegje groeit dus voor die tijd met het in ieder geval smiddags lukken,.. ik heb nog een klein maandje voor ik weer aan het werk ga, en ik zou erg graag willen dat het voor die tijd lukt,.. ik hoor graag jullie tips! </p>