van zwanger worden naar zwanger zijn:) nieuw+vraagje

hallo meiden,
ik weet sinds zaterdag dat ik zwanger ben konden het bijna niet geloven die positieve test in onze handen!:)
vandaag via internet uitgerekend hoelang ik nou eigenlijk al zwanger ben ik dacht net 3weekjes ofzo, maar het blijken al 6weken te zijn haha :)
Heb weinig symptomen behalve ijzersmaak in me mond beetje moe en last van me rug en sinds gisteravond hoofdpijn en koorts:s of koorts erbij hoort denk ik niet maar zal wel aan het weer liggen.
Nu mijn vraagje; Zijn er meiden bekend met hms (hypermobiliteitssyndroom) die ook zwanger zijn of al kindjes hebben?ik hoor graag ervaringen!!
groetjes, liefs jennifer
 
Van harte gefeliciteerd!!

Ik heb geen ervaring met hms, maar wilde je gewoon even feliciteren! Vraag anders alvast wat info bij de verloskundige!
 
hallo Jennifer,

even een opmerking koorts hoort er niet bij en koorts moet je ook niet te lang hebben, want dat is niet goed. en ja ik ben ook zwanger en heb HMS ben nu bijna 16 week zwanger en ben heel benieuwd hoe het gaat lopen, maar tot nu toe geen lasten, die te maken hebben met de HMS.

groetjes Karin
 
hoi karin bedankt voor je reactie en bloempje27 ook uiteraard!denk dat ik gewoon kou heb gevat want heb nu alleen beetje hoofdpijnen hoesten, de koorts is zo goed als weg heb vrijdag wel een afspraak bij de ha dus vraag ik het gelijk.dat is goed nieuws dat je geen klachten hebt, heb je wel een speciale verloskundige of gynacoloog die wat meer over hms weten want dat lees ik namelijk op internet?!ik heb altijd al last van me onderrug maar nu wel meer last dus ik hoop dat het voorlopig zo blijft!fijn om iemand te spreken die hetzelfde meemaakt:) zou het leuk vinden om af en toe op de hoogte te worden gehouden en andersom uiteraard ,als je daar natuurlijk zin in hebt en behoefte aan hebt haha niks moet!!vind het namelijk erg spannend wat het met me lichaam gaat doen en wat andere meemaken met hms!
alvast bedankt voor je info!
groetjes jennifer