Van zwanger worden...

Naar zwanger zijn...

Das gek, de eerste ronde en meteen al raak!
Nooit verwacht, maar we zijn O zo blij!

Vrijdag gestest en ja hoor, 2 dikke strepen. We konden het niet geloven, smiddags weer een test gedaan en weer 2 strepen. Gisteren de laatste test gedaan (ik had die toch nog liggen) en nog steeds...
Nu zullen we er langzaam aan moeten wennen.

Maar wat schieten er veel vragen door je hoofd zeg.. Hoe gaat het allemaal in zijn werk. Bel ik de huisarts of verloskundige. Die krampjes/steken onder in mijn buik, is dat wel normaal? De ene dag doen mijn borsten pijner dan de andere dag, gaat t nu mis? Geen idee allemaal.

Ik probeer er wel van te genieten, want ondanks de steken/krampen en pijn in mijn borsten heb ik totaal nergens last van. Af en toe wat moeier dan normaal, maar dat kan ook te maken hebben met de drukte op het werk.

Anywayz, jullie zullen mij hier wel vaker tegenkomen.... WANT WIJ ZIJN ZWANGER!!!!!!!!!!!
:)

Liefs,
Mammieloe
 
Hey mammieloe!

Allereerst van harte gefeliciteerd!

Dat je pijnlijke borsten hebt is heel normaal. Troost je: dat duurt ook nog wel even! De krampjes/steekjes in de buik zijn ook normaal, er groeit iets en er zit iets vreemds, je buikwanden maken plaats voor je kleine!

Eerst even de huisarts bellen: hij zal een vk met je uitzoeken en je doorverwijzen, je hoeft daar waarschijnlijk pas over een paar weken naar toe.

Fijne zwangerschap, geniet ervan!

Liefs, Suzanne

 
Gefeliciteerd!

Je kunt zowel naar de huisarts als meteen naar een verloskundige, doen waar jij je het fijnst bij voelt. Meestal maakt dat niet zoveel uit.
Krampjes en steken zijn heel normaal, alles gaat daar binnen ineens in een heel snel tempo groeien, ook al zie je er nu misschien nog helemaal niets van.
Ook de pijnlijke borsten zijn normaal, soms wel soms niet. Die zijn nu al bezig zich voor te bereiden op borstvoeding over een aantal maanden ;-)
Stressfactoren kunnen inderdaad helpen met het krijgen van meer of ergere klachten, dus die zoveel mogelijk vermijden :)

Geniet ervan!
Liefs
 
Gefeliciteerd wat fijn na 1 ronde zwanger.

Al je pijntjes/krampjes zijn heel normaal. Ik zou eerst je gyn bellen om het goede nieuws te vertellen, omdat die ook geholpen heeft met zwanger worden. Ik was zelf ook al onder behandeling toen ik zwanger bleek te zijn zonder hulp heb toen direct ziekenhuis gebeld en daarna pas mijn huisarts. Het ziekenhuis heeft toen direct een afspraak met mij gemaakt voor een echo bij een echoscopiste. Ik wens je heel veel succes en geniet van je zwangerschap.

Liefs Jojanneke
 
Heey!
Wat een super nieuws!!! Proficiat!
Wij hebben een afspraak staan bij de verloskundige de 15e, de huisarts gaat je waarschijnlijk daar toch heen verwijzen, een huisarts kan wel voor je kijken naar welke hij je doorstuurt is maar net wat je wil!
Ik heb dezelfde vragen als jou, dezelfde symptomen, maar verder nog niks..
Dus het zal erbij horen! Tis wat zo de 1e x zwanger, je weet ook niet wat je hoort te voelen... Spannend he??

Liefs Daisy
 
Thnx meiden!
@jootje30: ik denk dat je met met iemand anders verward. Ik heb namelijk geen hulp gehad van een gyn of welke andere dokter ;-)

@DaisyF: en zo zitten we alle 2 hier :-D Fijn gevoel he! Voor jou ook de eerste toch (Meen ik me te herinneren van de NOD-lijst) Ik vind het nog wel iets geks hoor, Super spannend! Hoeveel weken ben jij nu?

 
van harte gefeliciteerd ,en ja pijnlijke borsten en pijn onder in je buik horen er bij maar als je dan na gaat dat er een klein wonder in je groeit neem je het toch voor lief .
geniet er lekker van .
liefs evelien
 
Terug
Bovenaan