vanacht steken onderin buik gehad, help!

A

Anoniem

Guest
Hallo andere zwangere dames,

vanacht werd ik wakker met hele pijnlijke steken onderin mijn buik. Heeft iemand anders hier misschien ook last van (gehad)? En kan iemand vertellen wat dit is? Het was helemaal geen prettig gevoel, maar gelukkig voelde ik daarna de baby wel goed bewegen. Vandaag nog niks gevoeld, maar ook geen pijn meer. Zijn dit misschien indalingsweeën?

Liefs Linda

hallo,
vervelend als je de halve nacht op bent door pijn...hoe is het nu met je?
Ik weet het niet zeker, volgens mij zouden het inderdaad wel indalingsweeen kunnen zijn.
Maar ik zou toch altijd even je VK of gyn bellen... die weten er toch wat meer van.
succes ermee!!!
houd je ons op de hoogte?
groetjes Ciske

Hey ladies,

vanmiddag toch maar even naar de verloskundige gebeld. Had vanaf zondag ook al veel last van harde buiken, dus het zat me allemaal toch niet zo lekker. Wat betreft de harde buiken, moest ik echt gas terugnemen. Rustiger aan doen met werk, huishouden etc. Lichaam kan dat niet helemaal meer aan nu. En die steken is inderdaad het indalen van het kindje. Vanavond al tijdje op de bank gelegen en de baby was ontzettend druk, dus ben weer helemaal gerustgesteld. Het hoort er gewoon allemaal bij!

Liefs Linda

Terug
Bovenaan