Vanacht voor het eerst niet ingebakerd slapen!!!!!!!!

hoi hoi

Nou , we zijn benieuwd hoe de nacht gaat verlopen bij ons.....

Sophie ligt vanacht voor eerst sinds  2 maanden niet meer ingebakerd....
We zijn overdag al een tijdje bezig met het afbouwen en dat ging in het begin best wel moeizaam
Ze werd weer veel wakker, sliep minder lang door, schrok eerder van allerlei geluiden etc etc...
Maar nu gaat het redelijk.. ook als slaapt ze niet meer echt langer als 2 uur achter elkaar en vaak maar maximaal 1,5 uur of zelfs maar een uurtje.....maar goed ze wordt ook ouder en daarentegen is ze heel vrolijk als ze  wakker is..........

Dus we zijn wel benieuwd hoe het vanacht gaat.....
Ze is om 20.30 gaan slapen en tot nu toe 2x waker geweest.. 1x geheel over dr toeren en 1x even kletsen en toen weer slapen .....

Dus morgen staan we of geheel kapot op met wallen en erg witte koppies of we zijn fris en fruitig.....hihihihihihi

Duim voor ons en ik laat het ws morgen wel even weten hoe het gegaan is.....

liefs tobi

hoi hoi

Kom er net achter dat we haar al vanaf begin december inbakerden....
dus al best wel een tijdje.....
en langer als 2 maanden zoals ik schreef

wat een muts ben ik toch.. blon...t of dement.... jaja ...

liefs tobi

ps ze ligt nog steeds heerlijk te slapen...
ben zo trots op haar.. knappe meid.

hoi!!!

Ben benieuwd hoe je nacht zal verlopen!
Mike heeft ook vanaf 2 wk oud ingebakerd geslapen, de laatste 1 1/2 maand in een slaapzakje met dan de armsgaten dicht genaaid...overdag wel steeds los in een ander slaapzakje.
En sinds een week ligt hij dus nu in een slaapzakje met zn armen vrij. Wij hielden ons hart vast..hadden echt het idee dat we een rot nacht zouden hebben, maar potjandosie...hij kan het gewoon!
Mike gaat rond half 9 's avonds  naar bed en wordt dan rond 6 uur 's ochtends  wakker en met 2 keer een speen geven wordt hij tussen 7 en 8 wakker! Dus we zijn hier zeker heel blij dat het goed gaat nu!!!!

hey bianca!
hoe is het gegaan?
ik hoop goed
slaapzakje hielp bij annique goed na de bakerzak en lekkers strak onder de dekens
hihi hoop dat het goed is gegaan voor je

annique is al weer een paar dagen tussen 06 en 07u wakker
ook heel fijn haha
spreek je snel op msn

kus voor sophie
liefs sandra en annique

Terug
Bovenaan