Vanacht...:(

Niu we hebben een geweldige nacht achter de rug...pfffff.
Onze kleine meid sliep de laatste tijd zou goed we hadden er geen omkijken na...heb weer te hard geroepen want nu is het vaak zo dat als ze s avonds op bed ligt na een uur wakker wordt en dan moeten we er meteen bij zijn en haar speen weer geven en over het algemeen vind ze dat goed en slaapt weer verder tot de volgende ochtend.
Maar nu kan ze sinds een week of 2 zelf gaan zitten en als ze dan wakker wordt gaat ze zitten...mmmmm...weer terug leggen als ze huilt.
Dus gisteravond ook...en ze zwete haar kapot..heel haar gezicht en haren waren helemaal nat!!!
Mijn vriend zei dat ze de avond ervoor dat ook had.
We leggen haar al extra alleen in een slaapzak en pyama...maar nog zweet ze zo..
Vanacht was het om het uur raak....kon niet getroost worden....ze was zooooooo verdrietig!!!
Dus kun je nagaan wat voor een nacht het was en de volgende dag kon ik werken....en dat was zwaar want je moet tenslotte wel presteren daar...
Ik weet niet wat het is.....
Ik denk zelf aan tandjes want zodra ik haar druppels geef daarvoor wordt ze rustiger.
Gisteravond heb ik haar ook maar wat te drinken gegeven want ik dacht ze zweet zo...maar ja dan hoor je ook weer dat ze er aan gaan wennen.
Ik hoop dat het snel voorbij is...

Voor iemand herkenbaar...?

hey,

hier nog een.. gaat zelfs staan...
hebben een zomer slaapzak aan bij Floor, en dan alleen pyama jasje (voor de mouwen) dat gaat beter.
eerst sliep ze super, maar nu wil ze alleen slapen als ze bij mij in slaap valt. Zit ik op de schommelstoel met haar om mijn schoot, en maar aaien over haar hoofdje en ruggetje.
Ik probeer het wel iedere avond, maar als het dan weer zo lang duurt, dat huilen. Gelukkig weet ik dat het (EINDELIJK) tandjes zijn. Maar toch...

Liefs,

T

Hier al 10 mnd lang!Kyandro gaat echt niet eerder slapen dan 21.00 s avonds.(oke inmiddles aan gewend en vrede mee)maar ook s avonds moeten we in zijn bedje in slaap strelen,als je dan toch te vroeg weggaat kan je overnieuw beginnen.hij staat dan in bed en huilt hartverscheurend.ook hier een zwetertje op het moment lig Kyandro in een romper met korte mouw in dunne slaapzak onder een lakentje en dekentje.
overdag gaat hij altijd goed slapen,en ook hij word bijna iedere nacht nog wel een keer wakker,even drinken dan meestal wel weer slapen.
soms wil hij dan alleen nog maar tussenin,anders word echt drama
ah ja als ze 18 zijn doen ze het niet meer
liefs jootje

@trckerbabe, inderdaad dat tandenspul herken ik.
IK moet het er echt geven anders kan ik het zeker shaken.

Vanacht was het weer zover om twaalf uur begon het en is een uur wakker geweest op een gegeven moment heb ik haar maar een zetpil gegeven en gewacht tot dat ze weer een beetje moe wordt en toen weer in bed gelegd en dan slaapliedje zingen totdat ze in slaapvalt (uiteraard met tandenspul) en dan slaapt ze na een half uur wel tot de volgende ochtend 6 uur...

Jee wat dat toch is van te voren deed ze het zo goed...
Nu zit ze constant in bed als ze niet kan slapen..DRAMA is het.

Maar als ik dan weer mamajo lees dan mogen we nog niet klagen.
Ik zie dat er zowiezo 1 tandje doorkomt dus hopelijk ligt het daaraan en is het snel weer over...

IK leg haar ook alleen maar in een zomer slaapzak en een bovenstuk van de pyama maar helpt niet echt...

Ik wil als ze s nachts wakker wordt ook niet te fanatiek met haar bezig zijn want dan ben ik bang dat ik haar helemaal niet meer in slaap krijg...

Op naar vanacht....
Het rara is dat ze het overdag wel heel goed doet..
Morgen weer werken.
Combi is vaak zwaar...

Dit hebben wij ook twee weken lang gehad, ik dacht ook tandjes zowiezo was het in combi met uitslag en spuitluiers.... maar nee hoor!

Hoop voor je dat deze fase snel voorbij is, en dat jullie weer lekker rustig kunnen slapen!

Ik heb stan meestal gewoon laten huilen, binnen een minuutje hield het weer op....

Maar 3 keer hoeven te troosten, dus dat scheelt wel!
n als je te vermoeid ent, laat je kindje dan ff nachtje bij opa en oma slapen zodat je zelf even bijkomt!!!

Terug
Bovenaan