vanaf 3 uur vannacht overgegeven tot 11 uur vanochtend!

A

Anoniem

Guest
Jee wat is dat klote zeg... zoveel spugen!

Ik zei tegen mijn vriend... misschien ben ik wle zwanger..... moet dat zo de komende tijd... bah.. ook geen lol aan.

de gedachten zwanger tezijn, maakte me iets beter....

ik heb gister avond mij eisprong gevoeld.... vandaag is het klusdag.
Gelukkig voel ik me iets fitter dan vanochtend... heb de hele dag op bed gelegen. De assistende vroeg of ik zwanger kon zijn  ( telefonisch) Ik hoop het zei ik....

er heerst een virus.... de test was negatief!. ook tevroeg om te testen ........

het gal kwam eruit.... de tip was om elke keer een klein beetje water te drinken... het hielp want sinds vannochtend 11 niet meer overgegeven,,,,,,,,

Mijn moeder vroeg of zwanger was, en dat ik nu dan op moest passen, omdat de pil uit mijn lijf is nu..... weet zij veel dat we bezig zijn:)

Mijn schoonzusje vroeg gister, we waren wezen zwemmen... ben je zwanger??... omdat mijn vriend haar broertje, steeds grapjes maakt.....
Ik heb haar gezegd dat ze het wel hoort als we zover zijn..... Ik wil nl niet vertellen dat we bezig zijn!

poeh dat was het dan.... ik ga weer naar bed.....

het is even afwachten.....

liefs LA

Het kan natuurlijk altijd, maar er is bij ons idd ook zo'n virus en meestal begint het ziek worden 's nachts he. Ik hoop natuurlijk dat het het dat niet is.......
Gelukkig dat in het begin je reserves enz gebruikt worden en het nog niet met de navelstreng is verbonden.
We duimen

hallo LA
dat heb ik ook niemand weet dat we er mee bezig zijn, ben alleen wel erg benieuwd naar de reacties. hahaha
maar jij schreef dat je gisteren de eisprong voelde en vandaag klusdag is maar ben je dan niet (bijna) te laat. het is toch beter om de dag voor de eisprong te klussen??
veel beterschap famke

halo la wil niet lulig doen maar als je gisteren je eisprong heb gehad moet die eerst nog bevrucht worden en dan kan je daar nu al niet van overgeeven hoor ik hoop nartuurlijk voor je dat die gisteren bevrucht is maar denk dat het een viris is liefs van jolanda veel klus plezier

Ja we hebben eergister ook geklust.... we doen deze hele maand al om de dag.

Dus het kan zijn dat het eitje bevruchts is.
Daar wordt je toch niet meteen zo ziek van??

liefs LA

Ja we hebben eergister ook geklust.... we doen deze hele maand al om de dag.

Dus het kan zijn dat het eitje bevruchts is.
Daar wordt je toch niet meteen zo ziek van??

liefs LA

Nee dat lijkt me niet..Ik denk dat je best snel iets kunt gaan voelen, maar zo erg lijkt me niet...denk/vrees dat t gewoon n virusje is ofzo..

En over dat klussen....je kunt wel geklust hebben eergister, maar als je gister was, kan ie toch pas daarna bevrucht zijn??

We duimen in ieder geval hoor..

Hoi,
Ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent. Maar het is een feit dat er buikgriep
heerst. Ik heb het ook gehad en mijn zoontje ook. Veel spugen en daarna aan de
dunne (sorry)..
Maar hoop doet leven he?
Sterkte met het opknappen en succes met wachtten tot je NOD.
Liefs melanie

Terug
Bovenaan