vanaf dag een wanneer het iets bruinig is of vanaf wanneer het echte werk los barst?

A

Anoniem

Guest
wel raar al die vragen wat we stellen maar misschien heeft iemand de zelfde ervaring?
ik heb mijn huisarts gebeld en die zei dat ik moest gaan rekenen vanaf dag een wanneer er iets bruin bloed in je inlegkruisje zit omdat dat oud bloed was.
drie dagen later kreeg ik het echte werk.
en die hield wel een paar dagen aan.
ik heb dit nog nooit eerder gehad en toch is het allemaal raar.
je lichaam kan heel anders doen dan wanneer je aan de pil bent.
als ik dus dan echt van dag een moet rekenen dan is mijn NOD 25 mei.
wel ingewikkeld.
ik zie het wel.

groeten taz

hoi taz, ik reken zelf wel altijd vanaf dag een of het nou bruin bloed of helder rood is en bij mij komt de volgende nod dan ook altijd precies uit ik hoop dat je hier wat aan hebt ik duim voor je dat het nu raak is ik hoor het wel veel liefs natasja

hoi,

Ik heb juist gelezen dat je moet rekenen vanaf de dag dat de bloeding goed doorzet...
Ik heb zelf ook voordat ik "echt"ongesteld wordt, zo'n 1 a 2 dagen ervoor wat lichtbruin gekleurde afscheiding..dit schijnt nog bij de oude cyclus te horen..
Op www.vruchtbaarheid.org staat meer informatie hierover...
zelf heb ik ovulatietesten besteld, omdat ik hierdoor ook ga twijfelen..Maar ja als je volgens mij vanaf dag 9 aan de klus ga, en dat minstens een week regelmatig doe, dan maak je volgens mij goed gebruik van je kansen hahaha...Maar ja, het blijft lastig om het te bepalen...ik hoop dat die testen mij duidelijkheid kunnen bieden voor wat betreft de vruchtbaarste periode...Ik ga deze week weer aan de klus...dus hopen dat het raak is..Jij ook succes...

Groetjes skilte

Hoi,

Ik las dat de afscheiding voor je ongesteldheid bij je vorige cyclus hoort, waar heb je dit precies gelezen?

1978

Hi,
Dat heb ik gelezen op www.vruchtbaarheid.org
Maar ja om eerlijk te zijn blijf ik het allemaal twijfelachtig vinden..dus we klussen er gewoon maar vrolijk op los..haha en dan maar hopen dat we in de goeie periode klussen..Maar het is wel een interessante site om te lezen vind ik zelf.
Groetjes skilte

Hoi Skilte,

Ik heb het gevonden, bedankt voor je reactie. Ik vind het inderdaad ook nog maar vreemd dat het beetje bloed voor je menstruatie van de vorige cyclus is. Als het echt waar is dan is dat mooi. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus het is nog even spannend tot a.s. dinsdag.

1978

1978,
 Tja, het is soms om gek van te worden he...Nou maar hopen dat het idd. niet doorzet. Hoeveelste ronde zit je in? Ik heb pas net de 1e ronde er op zitten..en het is nu al af en toe een enorme obsesie..
Succes voor dinsdag, als het niet doorzet ga je dan woensdag al testen??

groetjes skilte

Terug
Bovenaan