Vanaf deze week gaan we voor onze eerste kindje

A

Anoniem

Guest
Hallo

Ben Samira en ben 29 jaar. Heb 23 kg overgewicht en geen regelmatige menstruatie. Heb nu mijn menstruatie en vanaf deze week gaan we voor onze eerste kindje. Ik heb zo,n voor gevoel dat het lang gaat duren bij ons.Maar hoop dat het mee valt.

Hoi Samira,

Nou wat toevallig zeg! Ik ben 28 jaar en wij gaan ook voor ons eerste kindje. Ik heb ook zoveel overgewicht en we zitten nu in de 5e ronde. Maar ik moet zeggen dat we nog niet gericht bezig zijn, dus zegmaar precies in de vruchtbare periode en gewoon nog spontaan;) Het kan echt meevallen en denk positief dat gebeurd het ook sneller. Hou me op de hoogte! Heel veel succes en ik hoop dat je snel zwanger bent!

Liefs Victory

Hoi Samira,

Nou wat toevallig zeg! Ik ben 28 jaar en wij gaan ook voor ons eerste kindje. Ik heb ook zoveel overgewicht en we zitten nu in de 5e ronde. Maar ik moet zeggen dat we nog niet gericht bezig zijn, dus zegmaar precies in de vruchtbare periode en gewoon nog spontaan;) Het kan echt meevallen en denk positief dat gebeurd het ook sneller. Hou me op de hoogte! Heel veel succes en ik hoop dat je snel zwanger bent!

Liefs Victory

Hoi Victory,

Vandaag ga ik beginnen met foluimzuur nemen. Heb vandaag gesprek gehad met de dietiste en mag Weight watchers doen tijdens mijn zwangerschap. in de tweede en derde deel van mijn zwangerschap moet ik alleen wat meer points nemen. Hoop dat we snel zwanger worden en niet veel aankomen tijdens de zwangerschap. Zou het leuk vinden als we elkaar op de hoogte houden, mischien worden we wel tegelijk zwanger, hihihi

Terug
Bovenaan