Vanaf hoe oud in een buggy?

Hallo Meiden,

Vanaf hoe oud kun je je baby in een buggy doen,ik vraag het me af.
Want wij vinden voor straks de quinny zapp erg leuk.

Groetjes Bernice(17w+4d zwanger,eerste kindje)

Hoi
Meestal passen ze met 5 á 6 maanden niet meer goed in de kinderwagenbak.
Mijn zoontje ging met ruim 5 maanden in de buggy. De meeste buggys kun je ook redelijk plat leggen, dat vind ik wel belangrijk. Want op die leeftijd kunnen ze nog niet altijd echt zitten, dan vermoei je het ruggetje wel te veel als ze alleen maar kunnen zitten!

Succes met je zwangerschap!

Hoi,

Mijn baby is ruim 5 maanden en past nog makkelijk in de kinderwagenbak. Ze zou ook nog niet in de buggy kunnen want dan valt ze helemaal naar opzij. Ze is wel vrij klein voor haar leeftijd want er zijn ook zat kindjes die niet meer in de wandelwagen bak passen.
groeten Elke

Hoi Bernice,

De quinny Zapp is een hele praktische buggy, maar nog niet voor een kindje van 5/6 maanden, die willen liever plat kunnen liggen.
Ik heb de mijne   gekregen toen mijn zoontje 1 jaar was en dan is het inderdaad een hele pratische buggy en een vriendin van mij heeft hem vanaf het begin gehad, maar haar zoontje zat er pas goed in met een maand om 8/9, als ze echt goed kunnen zitten.
En het verschilt ook heel erg per kindje, die van mij wil absoluut niet platliggen en wil alleen maar zitten, slaapt ook zittend.
Veel succes met de aanschaf van een buggy.

Groetjes Saskia

Hoi
Ik heb zelf ook de quinny zapp gekocht maar de eerste 6 maanden mag de baby gewoon in de maxi cosi en daarna in de buggy ervan . Ik ben zelf nog niet bevallen en ben overtijd 41weken en 1 dag maar omdat ik de quinny zapp zoleuk en mooi vind heb ik hem al gehaald paar weken geleden.En mijn vriendin heeft ook de zelfde quinny zapp en haar zoontje is momenteel al 10 maanden en zit nog steeds in de maxi cosi dus het is verschillend    . Nou succes ermee en met je zwangerschap .
Groetjes Shelena

Hij  is leuk he!!
Maarreee als jouw mannetje een jaar is zit ie ook nog heerlijk in je Speedi! Die is ook heel compact en geschikt tot een jaar of 3. Wat doe je dan met die wagen als je een buggy koopt? De wandelwagen van speedi is namelijk een buggy.
Ok ik geef toe de zap is leuk maar je hebt hem niet echt nodig...hihihihihi! Misschien als we een leuke aanbieding tegenkomen toch?

x ing

Hoi meiden,

Wij gaan voor de Stokke Xplory, juist ook omdat het buggy gedeelte (om het zo maar even te noemen) na de wandelwagenbak heel plat te doen is, en dan dus heel handig is voor als je kindje nog niet zo heel goed kan zitten. Ook kan hij hoog de lucht in, zodat je kindje ver van de grond af is (honden, uitlaatgassen etc.) en zowel naar je gezicht toe, als van je af gemonteerd kan worden. Dat lijkt ons heel handig. In het begin goed oogcontact kunnen houden, en later de wijde wereld in kunnen kijken.

Groetjes van Vennie

Hoi,

Ik heb de zapp gekocht toen mijn dochtertje 1 was het is een hele leuke buggy alleen wilde ze ook nog slapen en dat lukt niet echt in de zapp en hij kiept ook makkelijk om.Pas later toen ze niet meer sliep in de middag had ik er wat aan.Daarom heb ik deze keer een quinny buzz gekocht ook compact en mooi.

gr   elmira.

Terug
Bovenaan