Vanaf hoelaat baby boven laten slapen?

<p>Hoi allemaal,</p><p>Mijn zoontje is nu 8,5 week en gaat nu steeds na zijn voeding van 19:30 naar boven om in zijn eigen bedje te slapen. </p><p>Ik ben vooral benieuwd of jullie ook je kleintje al eerder naar boven brengen of brengen jullie hem/haar pas naar boven na de laatste avondvoeding. Deze krijgt hij rond 23:00. </p><p>Mijn vraag is dus; hoelaat brengen jullie je kleintje naar boven om te slapen en wat is jullie gedachte daarachter? </p>

Wij brengen onze dochter van 9 weken ook rond 20:00 uur naar boven. Merk dat ze dan wel moe is en toe aan de 'nachtrust'. Bovendien hebben we dan ook even tijd voor onszelf zonder op te hoeven passen dat we haar wakker maken. 

Hoi,
denk dat het vooral belangrijk is dat je doet wat voor jou fijn is en goed voelt! 
Ons eerste kindje lag ook altijd rond 20:00 boven, maar ons 2de ging vaak mee naar boven met ons zodat we ‘s avonds echt even ‘quality time’ voor hem hadden. Nu zwanger van de 3de en we zien straks wel weer wat we fijn vinden en hoe het loopt☺️.
dus doen wat jij vindt wat goed is en waar je baby het best op reageerd!

Al mijn kindjes gaan rond 19.00 uur naar bed, newborn of niet?
De overige voedingen worden dan ook boven gegeven. Voor mij werkt het zo het beste om ze zo snel mogelijk een vast ritme aan te leren.

Terug
Bovenaan