vanaf hoeveel weken kun je je baby voelen schoppen??

Hallo Dames,

Weten jullie vanaf hoeveel weken je je baby kan voelen schoppen? Ik ben nu 12 weken en 4 dagen zwanger en had net het idee dat ik de kleine voelde schoppen. Het was een heel raar gevoel onder in mn buik, net een soort van lucht belletjes ofzo.

Iemand een idee of dat mogelijk is??? :-D

Groetjes Tijgertje
 
hallo zwangere tijgertje,

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
ik weet niet of dit je eerste of tweede zwangerschap is maar, ik voelde mijn kindje met de 14 weken voor het eerst bewegen.
en nu ben ik zwanger van mijn tweede kindje( nu 8 weken) en ben zeer benieuwd waneer ik het nu weer ga voelen!!!
het zou goed kunnen hoor als je b.v een heel slank figuur hebt dat je het al voelt
maar het kunnen ook je darmen zijn, als het nou vaker gebeurt dan kan het toch echt je kleine prulleke zijn!!!!
geniet er in ieder geval maar intens van, het is zo bijzonder dat er een mensje in je buik groeit!!!
veel mooie momenten toegewenst!
groetjes zonneveld  
 
Hey Hey,

Nou heb geen superslank figuurtje dus dat zal t niet zijn haha. Ik weet ook niet wat t was. Maar even kijken of het vaker gaat gebeuren :-D....

Groetjes Tijgertje
 
hey tijgertje,

ik heb al helemaal geen slank figuurtje!!!
ik ben een heel erg dikkertje(haha)
is ook heel lastig positie kleding te vinden in mijn maat.
maar dat geeft niet, ben dol gelukkig dat ik zwanger ben!!!!
heb je het nog een keer gevoeld????
nou meid genieten hoor!!!
en misschien hoor ik nog wel eens iets van je?!
xxxjes zonneveld    
 
Hoi,
Ik  voelde mijn eerste met 18 weken, en de tweede al met 11 weken.
Nu pril zwanger van de derde, en kan ook niet wachten....
Ben al blij als alles goed gaat deze keer.
Na miskraam van 28 aug dit jaar....

Geniet ervan als het zover is..het is zoooooo bijzonder!!

Groet R
 
Hai

Ik ben nu zwanger van mijn 1e en die voelde ik vanaf 13 weken al! Het heeft lang geduurd voordat ik durfde te geloven dat het de baby was, omdat overal staat dat je de baby bij de eerste keer pas veel later voelt. Bovendien ligt mijn placenta aan de voorkant (zou dus nog langer duren...). Niks, hoor! Het gekriebel van toen bleef aanwezig en ging later over in aaitjes en schopjes. Inmiddels is 'ie niet meer weg te denken. Elke avond op de bank zijn we samen wakker en glijden de bobbels over mijn buik, elke ochtend wordt hij samen met mij wakker en door de dag heen op vergelijkbare tijden meldt hij zich.
Echt heel leuk!!!
En ik voorheen maar denken dat het eng was om iets in mijn buik te voelen bewegen... Echt niet!

Veel plezier ermee!

Groeten,

Rosanne, 26 weken
 
och als ik dit allemaal zo,n beetje lees krijg ik een grote glimlach ,,
ik wil het ook zo graag voelen maar ben nog ma bijna 7 weken
en bij m,n eerste voelde ik et ook zo rond de 18ste week en bij mij 2e bij de 15 de week is heel verschillend...

maar verheug me de wel heel erg op ik speelde al met m,n toen ze in m,n buik zaten ze reageerde bij mij op warmte en koud haha en als ik zachtjes druktje schopte ze terug zo liefffffffff
en m,n man genoot ook altijd van die tijd dat m,n buik zo groot was m,n 2 dochtertjes schopte hem altijd in z,n bipshihi en hij voelde dat ook zo speciaal vergeet je gewoon nooit meer

heel veel beweegjes en schopjes plezier allemaallllllll geniet ervan tis zo voorbij
gr anna

 
Het is ook maar net waar je placenta ligt.
Ik ben nu 21 weken zwanger, maar heb nog geen leven gevoeld!!
Volgens de verloskundige in mijn geval heel normaal, omdat mijn placenta vooraan ligt, daar moet het kindje dus eerst door heen zien te komen voor ik wat kan voelen.
Hoop het wel zo snel mogelijk te voelen, lijkt me erg bijzonder....
 
Terug
Bovenaan