Vanaf hoeveel weken kun je zien dat je een 2ling verwacht?

Hoi dames, meteen mijn volgende vraag erachteraan..

8 weken zwanger en een vergrote kans op een 2ling. Nu wil ik graag weten of ik dit over 5 dagen op de echo al zou kunnen zien, en wat de ervaringen bij andere vrouwen zijn..

Thanks!
 
volgens mij moet je dat wel kunnen zien als de boel er wat gunstig bij ligt... immers ze kijken ook naar een kloppend hart, dus misschien zie je er dan wel twee..
 
he meis, gefeliciteerd ten eerste, meestal als ze er goed voor liggen zie je het bij de eerste echo al , je kan het ook aangeven bij sommige verloskundige/gynocoloog dat je zelf denkt een 2 ling en dan gaan ze beter zoeken.

heel veel s6 ermee en ga er lekker van genieten liefs
 
Hoi,
Ik hoor eigenlijk altijd dat het bij de eerste echo al gezien word of het een tweeling is. Gewoon even zeggen dat je een vergrote kans er op hebt en dan hoor je het snel genoeg.
Heel veel succes met je echo, spannend he?
Ik kan ook niet wachten tot het woensdag is en ik mijn eerste echo heb!
Liefs,
Mar
 
Heey meid,

Ik heb afgelopen week, met 7 wk en 2 dagen, een echo gehad en hier was duidelijk op te zien dat het er eentje was. Je kan het dus duidelijk zien. En ze kijken altijd bij een eerste echo of je een tweeling hebt ja of nee. Ik zou me dus niet al te druk maken en mochten ze het er niet over hebben, dan zou ik het even aangeven.

Succes met het wachten!! De dagen kruipen voorbij nu!

Liefs ciomama
 
Terug
Bovenaan