Vanaf hoeveel weken strippen?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ja, vanaf hoeveel weken proberen ze je eigenlijk te strippen?

Bij mijn zoontje ben ik gestript met 40 en 41 weken. Beide hielp het niet.

Maar misschien dat het nu ( ik ben momenteel 38 +2 ) wel werkt.

Kan ik zoiets voorstellen bij de gyn of wordt daar toch niets mee gedaan?

Liefs mamabinck.

Hoi,

Voor strippen geldt dat je lichaam er klaar voor moet zijn anders helpt het niet. Of het nu dus zin zou hebben dat kun je op voorhand niet zeggen.

Ik ben bij ons dochtertje met 38 weken gestript en ben die avond bevallen. Ze hebben mij zo vroeg gestript omdat ik tot het einde toe erg misselijk ben en veel klachten heb, ook kon ik toen al 10 weken niet meer naar de wc waardoor de klachten zo erg werden en ik moest spugen als ik gegeten had omdat mijn buik zo vol zat.

Zeer binnenkort gaan ze mij weer proberen te strippen omdat ik weer heel veel klachten heb (ruim 10 weken voorweeen waardoor ik bijna niet meer slaap, ik ben echt helemaal op waardoor de misselijkheid weer zo erg wordt dat ik weer maatjes met de wc ben). Hopelijk slaat het weer aan.

Het is wel uitzonderlijk hoor dat ze het zo vroeg doen. Meestal is je lichaam er eerder nog niet klaar voor. En gynaecologen zijn er helemaal niet snel mee volgens mij.

Van onze eerste ben ik spontaan met 38+3 bevallen en omdat ik bij de tweede en nu ook weer zoveel voorweeen heb gehad is mijn lichaam er waarschijnlijk wel eerder klaar voor.

Ik hoop voor je dat je gyn het wil doen maar ik ben bang dat je er niet teveel op moet hopen.

Syl
37+5

Terug
Bovenaan