A
Anoniem
Guest
<p>Hallo allemaal,</p><p>Mijn naam is Denise, ik ben 23 jaar. Iedereen in mijn omgeving geeft verschillende reacties. De meeste zijn positief maar hoe dichterbij de mensen staan hoe negatiever de reactie. Dus hierbij mijn verhaal!</p><p>Ik krijg per 1 september een vast contract en zit momenteel via een detachering bij mijn werkgever. Nu willen mijn vriend en ik graag kinderen. We gaan vanaf volgende maand proberen zodat ik alvast 1 maand met de pil gestopt ben en ook een maand aan foliumzuur zit. Mijn ouders vinden dat ik een jaar moet wachten vanwege het niet eerlijk tegenover mijn werkgever is en dat ik ook heel jong ben. Ik snap hun wel maar zelf zie ik het verschil tussen een jaar niet beide keren weet hij wel dat het door het vaste contract komt. De kans dat je gelijk zwanger bent is niet groot.</p><p>Vanaf mijn 18e wil ik al moeder worden en kan niet wachten tot de test positief is. Zijn er meer mensen die negatieve berichten kregen van familie? En hoe denken jullie hoe het tegenover de werkgever lijkt?</p><p>Ik raak nu een beetje in de stress van de reacties en ben bang dat ik hier helemaal niet goed aan doe. HELP!!!</p>