vanaf mn eisprong tot nu 8 dagen later, Steken!!

A

Anoniem

Guest
Wie erkent dit? steken, vooral rechts! heel vervelend, ik voel elke maand mijn eisprong, mar als het voorbij is, zijn de steekjes/krampen ook voorbij? gr mamakim

Nou, dat is ook raar. Ik kwam even iets op het forum zetten omdat ik hetzelfde probleem heb. Hier aan deze kant heel herkenbaar dus!! Inmiddels zijn wij elf maanden bezig en ik weet dus inmiddels maar al te goed wat ik wel of niet voel normaal, maar dit is nieuw voor mij. Heb jij verder ook klachten?! Ik niet echt, alleen mijn eten komt iets vaker naar boven. Ik durf bijna niet te hopen in de angst dat het weer niet waar zal zijn, maar vind het nu wel spannender dan al die andere maanden.
Succes verder met afwachten!!

hoi louise, Bedankt voor je reactie, nee ik heb verders ook geen klachten, en ik ben net bij de dokter geweest, een buiten Baarmoedelijkse Zwangerschap, is het niet.. Want dan gil je het uit van de pijn, en dat heb ik niet.. Ik voel echt een zeurende Prik de heletijd, en soms een paar uur niet, en dan wel weer, Vooral rechts, en heel soms boven mn schede? wel ben ik heeeeel erg moe, en sagorheinig Tegen mn man:( Maarja, ik wil er ook niet teveel van hopen, Want ik heb al genoeg teleurstellingen gehad, hopen voor ons beide dat Het een goed teken is? Groetjes mamakim

He meiden, ik wil jullie niet valse hoop geven hoor, maar bij allebei mn zwangerschappen voelde ik dit ook. Dat was over vanaf het moment dat ik eigenlijk ongie had moeten worden, en ja hoor... zwanger....

Ik duim voor jullie!!

Ik heb dit ook nog nooit gevoeld, zelfs niet bij mijn eerste zwangerschap, heel vreemd! Maar laten we het hopen Pauline:D Groetjes mamakim

Ik had vanmiddag ook een krampje rechts onderin... Ik ga dinsdag testen, wanneer gaan jullie testen?

groetjes!

Nou meiden, ik werd vanmorgen Wakker Rond 6e, ik moest Rennennnnn Naar de wc, zo nodig moest ik plassen, Terwijl ik gister Avond om 11 uur Mijn laatste Plasje had gedaan, en dit normaal tot een uurtje of 10 op kan houden De volgende Morgen, Dus ik zat op de Wc, en ik wil mij afvegen, en Voor de zekerheid Kijk ik op mijn ToiletPapiertje(wat ik altijd doe) En ik zie een Rorze Veeg! Ik heb een maandverbandje ingedaan, Het slechte nieuws Tegen mijn man verteld, Voordat hij ging Werken(heel sneu.. Want hij had zich er zo op verheugt)..Nu is is inmiddels bijna half 11, en ik Ben net Weer Wezen Plassen, Maar vond dit keer een Bloedstolsel? Wat is dit? ik heb dit nooit eerder gehad, mn ongesteldheid is ook heel(beetje vies te omschrijven) ; Sappig..Soms Rorze, Maar Dan weer Helder Rood, Maar Blijft sappig/Dun. ???Iemand hier ervaring mee?

xxxMamakim

Terug
Bovenaan