vanaf morgen de voorbereidingen voor de 1e ivf

Vanavond na een lange cyclus 31dgn voor mij doen dan lang.
Ongestelt geworden.
Dus nu gaan we ervoor de 1e IVF.
Dus vanaf morgen primolut slikken 3 tabletten per dag en dat elf dgn lang en dan vanf maandag prikken met Decapeptyl.
Oook maandag zh bellen want ja daar was het nu telaat voor en in het wkd is hier poli gyn gesloten.

We vinden het erg spannend nu toch wel worden want hoe ga ik op de medicijnen reageren enz.

vandaag ook naar VU geweest, daar ons helemaal in laten schrijven wel al via mail gedaan maar nu ook echt met pasport enz erbij. Me man had inverwachts vrij genomen omdit tekunnen doen.Heerlijk.

hou jullie op de hoogte.

gr natasja

Meid heeeeeel veel sterkte en succes gewenst, jullie gaan het " gewoon" doen in de eerste poging!! Voor je t weet zit je op het wachtbankje net als wij...

x Yosha

He,

hoe gaat t?

Wij hebben gister te horen gekregen dat de overige 3 embryo's goed waren en nu in de vriezer liggen...dus mocht deze poging mislukken dan kunnen we nog 2 keer gaan voor tp in eigen cyclus met de cryo's (mits ze goed ontdooien)...

Zit nu pas op dag 7 na tp en man oh man, wat voel je veel, wat denk je veel en wat duuuuurt t lang....nog een hele week....Voel veel krampjes de hele dag en 's middags krijg ik een dikke buik, 's morgens is ie weer weg....assistente vond dit wel een positieve "klacht', maar ja garanties krijg je niet in dit traject dus we zullen toch echt moeten wachten en wachten en wachten...

liefs Yosha

hey yosha

ooo wat een spannende k week ga je tegemoed, ik duim echt voor je. Als je symptomen hoor dan ga je wel denken ja.........
blijf duimen voor je..

Maar top dat die andere embryo's ook goed waren en dus ingevriessd zijn.Dat zou een hele hoop schelen als ze dan goed ontdooien maar we gaan uit dat je ze niet meer nodig heb al in achter hoofd wel maar voorhoofd nee hahaha snap je me!!!

Ik ben giga moe en begin ook nu 5dg van spuiten dat me humeur begint teveranderen kkkkkkkkkk.
Maarja we weten dat we het voor een goed doel doen.
Zit nu op dag 6 van tabletten, dus nog 5 dgn en dan erna begint het echte werk zeg maar.
nu nog geen zenuwene maar tegen die tijd denk ik wel hahaahaa.

wel vind ik het prikken al erg worden, en dan is het nu nog maar 1 spuit en dan straks 2. Ja ik spuit me zelf nog, maar weet niet of ik dat straks met 2 ook kan... maar gelukkig wilt buurvrouw me helpen hahahaha maar tot nu toe doe ik zelf.
wij moeten dus ook nog steeds afwachten.

stertke met wachten wchten duim voor je.

xxxxxxxxx natas

Terug
Bovenaan