Vanaf NOD bruine afscheiding?!

Hai allemaal,

Ik ben erg benieuwd naar jullie mening over het volgende:

Ik zit nu op 31 dagen en heb mijn ei  rond dag 14 gevoeld (kan ook 13 of 15 zijn). Normaal gesproken zou ik nu dan al over mijn NOD zitten. Ik heb eventjes een paar dagen last gehad van pijnlijke tepels, maar dat is overgegaan. Vanaf afgelopen vrijdag (dag 28) heb ik buikkrampjes en licht bruine afscheiding wat nog steeds aanhoudt. Normaal gesproken wordt het slijm dan binnen 1 of 2 dagen donkerder tot de ongi komt, maar dat is dus niet zo. Ik heb verder nergens last van. Mn borsten zijn alleen wat steviger.

Is dit herkenbaar voor 1 van jullie? Kan het zijn dat ik zwanger ben? Wie heeft nog meer aan aantal dagen vanaf haar NOD bruin slijmverlies gehad en toch zwanger?

Groetjes
Druifje

Hoi Druifje,

Bij mijn eerste zwangerschap had ik dit ook. We waren toen ruim 2 jaar bezig om zwanger te worden, dus was alweer aan het balen dat ik ongi ging worden. Maar niets was minder waar. De ongi zette niet door en ik was zwanger. Onze zoon is inmiddels 2 en zijn broertje 2 maanden. Dus meid, ik zou zeggen: ga testen!

Ik heb toen een anderhalve week last gehad van bruinverlies.

Groetjes,
Susan

Hoi Druifje,

Ik moet Susan gelijk geven. Doe een test!!! Het kan wel en en kan niet. Dan heb je tenminste zekerheid. Ik vind het erg moeilijk om naar de "kwaaltjes" te kijken....

Succes, ik zal voor je duimen!!!!

Groetjes,
Jolanda

Hai Jolanda en Susan,

Dank voor jullie antwoord!!
Ik heb inderdaad getest en waarschijnlijk positief!! Het was namelijk een heel licht streepje (test van Matcare), maar licht is ook positief denk ik dan maar. We zijn wel nog een beetje voorzichtig met de vreugde, want testen dit weekend opnieuw met een Predictor.
De afscheiding is sinds dinsdag over! Waarschijnlijk was het toch een soort van ongi, maar dan een zwangere-ongi zeg maar, haahahh!

Nogmaals bedankt!
Liefs Druifje

Hoi Druifje,

ik had dat ook lichte bruine afscheiding en dacht ook dat ik weer ongi moest worden.
We liepen bij de gynacoloog in het ziekenhuis en ik had al gelijk gebeld toen ik de afscheiding zag voor een hsg.
Die zou ik die maand krijgen.
maar toen paar dagen later een test gedaan omdat en toen echt positief.
Ik ben blij dat ik later nog een test gedaan had anders had ik met de hsg alles weg laten spoelen.(hsg onderzoek kijken ze of je eileiders neit verstopt zitten en spuiten deze door en de vorm van de baarmoeder)
Dus het zou zeker kunnen dat je zwanger bent maar dat je nog te weinighormonen in je urine hebt.
Dus over een paar dagen een nieuwe test doen en dan weet je zeker meer.
Maar bij sommige vrouwen kan de zwangerschapstest heel snel positief zijn en bij andere weer een aantal dagen/ weken later positief zijn.
dus succes die paar daagjes doorkomen en dan weer testen.
Wij hebben er 18 maanden over gedaan en op het eest onverwachte moment waren we zwanger. Nu alweer 29 weken en 4 dagen.

Groetjes Fanny

Hoi Druifje!

Meid, zou het dan eindelijk! Hopen dat de test van dit weekend wat enthousiaster is hihi.. Ik las hier toevallig even mee, en zag je naam staan. Wij hebben nog veel samen gekletst in 23 en zwanger worden ofzo.. Dat topic staat inmiddels helemaal achteraan, maar kwas je nog niet vergeten! Kom anders ook nog es kletsen op het forum in zwanger-worden, zwanger worden of niet deel 3. Zijn er vast nog meer die je kent!
Ik duim voor je meid! Maar een streep is toch meestal echt een streep!

Groetjes,
Mitsj

Hadden jullie een inlegkruisje nodig of niet?
Ik heb namelijk 11 og 12 dagen geleden positeive ovaluatietesten gehad, en vamorgen had ik wat bruin roodachtig in mn slipje, ik heb nu een inlegkruisje in en er komt een klein beetje, maar zou niet zonder inlegkruisje kunnen.
Ik dacht dat we zeker 14 dagen tussen de eisprong en ongesteldheid zou zitten.
Ik ga er maar vanuit dat ik weer ongesteld aan het worden ben.

Druifje, gefeliciteerd!

Terug
Bovenaan