vanaf nu bij gyn onder controle

vandaag trug geweest bij vk
ff flink geklaagd over hoe ik er doorheen zit ..zit er namelijk geestelijk en lichamelijk doorheen voor dochter zorge lukt amper meer en die moet elke x maar overal heen.. en dat is echt niets voor mij om ze weg te brengen..
ze heeft vandaag gevoeld of ik ontsluiting had.. ze zei van niet maar ze is wel flink aan t wroeten geweest (klinkt als strippen, maar ze zeg dat niet kan ivm geen ontsluiting) maar omdat ik er zo doorheen zit mag ik nu di dag a.s naar de gyn om te kijken hoe of wat nu... om te kijken of hun kunnen strippen of evt inleiden.. dus ben heeel benieuwd nu... ze hoopte dat miss nu nog voor di dag op gang komt en anders met gyn evt plannen hoop zo dat ik volgende week meer weet of zelfs evt al kleine in armen te hebben... kan niet wachten..
moet wel zeggen dat t flink beurs voel van onder en heel erg steken in onderbuik/schaamstreek echt bij t hoofdje zeg maar..

Ik heb gewoon spierpijn onderin mn liezen en bovenbenen van het lage koppie van die kleine maar bij mij ook nog verder niks (morgen 37 wk) Maar volgens mijn man ben ik aant veranderen in mijn karakter en duidt dat volgens hem op de naderende bevalling I hope so.
Ik hoop dat de gyn wat voor je kan betekenen want de laatste loodjes zijn echt niet fijn meer he.
Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je jullie kleine wonder snel vast mogen houden in jullie armen
liefs
Charlot

Meis, fijn dat je naar de gyn mag aankomende dinsdag en hopelijk kan hij wat voor je betekenen..nog beter zou zijn als de kleine zich voor dinsdag meld..Sterkte..

Kan me voorstellen dat je er helemaal klaar voor/ mee bent zeker als je nog een kindjes hebt.
Hopen dat het niet meer zo lang hoeft te duren, misschien door al het rommelen van vandaag....

na gister dat gewroet heb ik vandaag iedere x slijmpropjes.. heb vandaag al 3x schone onderbroek aangemoeten omdat helemaal nat is.. (lekker vies praatje) kvind zelf al lekker idee dat ik di dag naar gyn mag en hoop dat ze dan gaan in grijpen.. vandaag ook naar ha geweest dacht dat mn holtes zaten te ontsteken blijkt zo'n zeer te doen vanwege al t vocht in me gezicht vd zwangerschap sta je dan ff lekker voor l*l

Terug
Bovenaan