Vanaf nu echt

A

Anoniem

Guest
Ben net voor de eerste keer ongesteld geworden na het stoppen met de pil. Was gestopt halverwege mijn cyclus. Cyclus was nu 31 dagen ipv normaal 28. Volgende week lekker op vakantie. Perfecte timing voor klusronde 1. Volgende NOD 30-09!! Wie zit er nog meer in klusronde 1 met NOD circa 30-09?????

Hoi Maaike,

Heb niet mijn nod op 30/9 etc maar wil je toch succes wensen met je eerste ronde en inderdaad kan niet beter, vakantie hebben in je klusperiode!

Is dit jullie eerste kindje?

Ik zag dat je net als ik 33 jaar bent dus vandaar.

groetjes: Chili

Tweede kindje. Had overigens fout getypt. Ben 31. Jij ook veel succes. Al lang bezig?

Hoi Maaike,

Dit is onze 7e ronde en dit weekend zal ik weten of ik/we voor de 8e ronde gaan of zwanger ben, dus ben nu al erg benieuwd naar dit.

Dit zal ons eerste kindje zijn, hoe verliep alles bij je eerste kindje en is het een jongen of een meisje en ..hou oud is het?

groetjes: Chili

De zwangerschap van mijn dochter verliep perfect. We hebben er toen 3 maanden over gedaan. Ze is net 3 geworden. Schreef eerder "vanaf nu echt", maar ik denk toch nog niet helemaal. Dacht gisteren ongi te zijn, maar dit bleek toch (nog) niet het geval,althans het zet niet door. Mijn lichaam moet nog even op ritme komen denk ik.

hoi Maaike,

Leuk dat je eerste zwangerschap zo vlot is ontstaan en nu is ze alweer drie, gaat snel he? (als ik de kinderen van mijn vriendinnen zie groeien!)

Hoe staat het ernu mee? al iets meer bekent of is het nog niet doorgezet?

groet: Chili

Terug
Bovenaan