Vanaf vandaag mag het!!!

Hallo meiden,

Ik vind het zo'n raar idee.....Vandaag ben ik precies 37 weken zwanger en mag het kindje komen. Snap wel dat ie dat waarschijnlijk niet gaat doen, maar gewoon het idee dat het nu 'mag'..... gek hoor.

Een thuisbevalling zit er toch niet meer in omdat ik nu onder behandeling van de gynaecoloog ben, maar dat maakt me ook niet uit. Wilde toch al naar het ziekenhuis.

Gr Ingrid

Hoi,
Hier vanaf gister, toen zat ik op 37wk, ik hoop dat het toch nog wel 2-3wk blijft zitten aangezien ze wat kleiner geschat wordt dan haar broers, maakt me toch wat onzeker,,haha
Maar het komt wel erg dichtbij nu ja!
Voor mij ook geen thuisbevalling, maar dat wist ik natuurlijk al vanaf het begin!!
Spannend weer hé
Liefs MJ

Hoi,
Ik ben vandaag ook 37 weken, en inderdaad het wordt nu wel heel spannend. Ik word waarschijnlijk iets eerder ingeleid, heb de 22 ste een afspraak bij de gynaecoloog dus dan hoor ik het wel. Maar gewoon het idee dat het vanaf nu mag is wel heel leuk ja.
Groetjes Patricia

hee, vriendin van mij is vandaag 37 weken en 2 dagen (2 maart uitgerekent) en die ligt in het ziekenhuis met acute zwangerschaps vergiftiging. morgen krijgt ze magnesium en waarschijnlijk heeft ze maandag der kleine man haar armen!

poeh kon ik mn meisje maar al vast houden :(
ben vandaag 36 weken.

Ja ik ook!!! vanaf vandaag mag t dan! Best gek idee hè!straks ook t bed op klossen zetten tas maar nu echt definitief klaarzetten met alles erin, had wel dingen klaar gelegd maar nu moet t echt!nou meiden ben benieuwd wanneer de eerste baby's zich gaan melden! Spannend hoor.

Liefs tamjo

Wat spannend!! en wat komt de tijd dan dichtbij!!
ik ben vandaag 34 weken, dus moet nog drie week wachten tot onze kleine man echt mag komen...
ik wil wel graag thuis bevallen.... :D
bed staat al in huis, ivm verplichte rust... denk dat ik vandaag toch ook mijn tas ga klaarmaken... omdat mijn baarmoedermond al week is... dus vindhet wel spannend allemaal... hoop dat de kleine hummel nog ff 3 week sowieso blijft zitten....

zul je zien loop ik straks 2 week over....... hihi

Ben ook benieuwd naar de eerste bevallingen!! :D

Terug
Bovenaan