vanaf vandaag mag ik thuis bevallen!!!

Hoera!!

Vandaag ben ik precies 37 wkn zwanger en vanaf nu mag ik thuis bevallen...

Ik hoop zo dat ons ukkie niet meer zo lang op zich laat wachten...

Ik ben er klaar voor hoor. Alles staat klaar en mams is erg benieuwd wat er in mijn buik groeit...

Nu maar duimen en hopen dat het niet meer zo lang duurt....

Groetjes
mama Peet

Wat een fijne gedachte dat hij vanaf nu echt af is! Maandag de 30e is voor ons de 37-weken-grens. Kan er niet op wachten... Ik heb nu namelijk ook nog een blaasontsteking en diarree van de antibiotica. Toen ik daar de huisarstenpost over belde zeiden ze dat ik bij buikpijn de vk (de mijne, met eenmanspraktijk, is net dit weekend weg) moet bellen. Door de krampen van diarree en blaasontsteking kan de bevalling namelijk starten met alleen maar buikpijn...
Ik hoop dat die kleine van jullie lief is voor zijn of haar mammie en niet te lang meer op zich laat wachten!
Nog hooguit 5 weken, meid! Succes!

liefs, Kaskes

gisteren was mijn 37 wk dag. haha. vanaf nu mag het komen, nou zeker wel, ben het wel een beetje zat an het worden.

alleen is het nog maar de vraag of ik wel echt thuis kan bevallen.
van de week nog in het ziekenhuis gezeten bij de gyn vanwege een veel te hoge bloeddruk. maar goed alles gecontroleerd en aan de ctg gelegen, maar behalve die hoge bloeddruk ben ik verder in orde en de baby ook. dus woensdag nog een keer terug bij gyn en als dan alles oke is dan ben ik weer onderbehandeling van me vk.

denk zelf dat die bloeddruk ook hoog is door het mega vocht wat ik vast houd. heb al weken geen voeten en enkels meer, maar olifantenpoten hahaha.

succes iedereen en dat we allemaal maar lekker thuis mogen bevallen.

xx bambi

Wat fijn dat jullie allemaal thuis mogen bevallen! Heerlijk! Ben erg benieuwd wie er als volgende gaat bevallen... Ik moet nog 1,5 weken ongeveer tot de 37 weken grens....
Thuis bevallen gaat zowiezo niet, maar van mij mag ze dan ook wel lekker spontaan komen.... begin het ook een beetje beu te worden.... vooral omdat we in het buitenland wonen en het hier zoooo warm is....
Nou succes ermee allemaal!

Nog wachten tot vrijdag en dan mag ook hier de baby komen!!!
Helaas ook geen thuisbevalling omdat ik ook in het buitenland woon.

Heb al wel een paar dagen krampen en pijntjes in me buik, mijn gyn vertelde me dat ik al 1 cm ontsluiting had en dat me baarmoedermond zacht is dus dat hij niet denkt dat ik hoef te wachten tot 20 juli!
Maar ja nu ga ik natuurlijk zitten wachten tot wanneer ze komt en dan kunnen die 4 weken lang duren!!! Mijn eerste kwam ook 5 dagen te laat dus wie weet deze ook!

Nou in iedergeval ben ik er klaar voor en ook wel een beetje klaar me

Groetjes Fee

Terug
Bovenaan