vanaf waneer begint je cyclus

A

Anoniem

Guest
hoi dames

even een vraagje! ik heb altijd de avond voordat mijn nod begint licht bruin verlies. ik begin altijd pas te tellen vanaf de dag dat het echt doorbreekt maar nu sprak ik iemand die pas een miskraam heeft gehad en die zei dat je nieuwe cyclus begint als je al een beetje bruin of roze afscheiding verliest, dus vanaf dan moet je beginnen met tellen.
ik zit nu te wachten op mijn nod. ik heb altijd een cyclus van 25 dagen en dat is vandaag maar als ik moet rekenen zoals zei zegt dan zit ik op dag 26. erg spannend

wie weet hier meer van liefs kim

Hey kim,

Ja je moet normaal beginnen tellen van de eerste dag van ja laatste menstruatie.
En ik denk dat je dat bruinverlies ook moet meetellen.
Ik heb het nu ook gehad 29 ste paar druppeltjes en niks meer maar dan die nacht zijn ze dan doorgebroken.
Dus ik ben ook vanaf dan beginnen tellen,heb ook een cyclus gehad van 25 dagen deze maand:)
De keer ervoor 23 dus bij mij nog twee weekjes afwachten en hopelijk met goed nieuws.
Hopelijk ben je zwanger,en ja stel dat we dan toch verkeerd aant tellen zijn,is nu wel leuk om zo al spannend uit te kijken naar die duiveltjes die hopelijk weg blijven he.
Bij mij is mijn NOD 24 februari,maar met een onregelmatige cyclus is dit wel lastig he,ben je eigenlijk nooit zeker of ze deze keer even lang gaan duren of niet he.
Veel succes,liefs orchi

hoi hoi

dus de eerste druppeltjes ook... dan ben ik nu een dag overtijd. ooo echt spannend.
ik zal ook voor jou duimen. succes!!!!!!

liefs kim

Terug
Bovenaan