vanaf wanneer de 1e zwangerschapsverschijnselen?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Even een vraagje, vanaf wanneer merk je de 1e zwangerschapsverschijnselen? Ik weet wel dat niet iedereen hetzelfde voelt of misschien wel helemaal niets, maar ik ben sinds gister zo moe, anders dan anders. Maar misschien ligt het gewoon aan mijzelf. Af en toe steekjes in mijn buik en in mijn borsten. Er is natuurlijk een grote kans dat ik het me weer inbeeld (dat ik het te graag wil). Sinds mijn miskraam in februari (na 8 weken zw.schap) is mijn kinderwens (voor mijn 2e kindje) nog groter geworden. Ik heb een onregelmatige cyclus (30 - 39 dagen), maar het zou kunnen dat ik zondag mijn eisprong heb gevoeld en we hebben de dag ervoor nog "geklust". Zou het dan kunnen dat ik dus moe ben omdat ik misschien dan toch zwanger ben? Ik zou mijn NOD dus ergens eind mei hebben, duurt natuurlijk nog een eeuwigheid......

groetjes van Rachelathomenl

hoi rachel
wat naar van je miskraam.ik heb t ook gehad.wat betreft zwangerschapsverschijnselen,die geven je helaas nooit zekerheid.pas vanaf week 5 0f 6 komen de duidelijkste klachten(soms ook niet)maar dan weet je allang dat je zwanger bent.ik had deze maand zere borsten,steken in mn lies,veel witte afscheiding.....en werd keurig op tijd ongesteld.zelfs nu ik ongi ben voel ik dingen waarvan ik denk:als ik niet ongi was zou ik denken dat ik zwanger ben.oftewel:als je graag zwanger wil zijn let je zo op alle signalen van je lijf,dat je vanalles voelt,wat er voorheen ookal was maar nu zou t dat ene kunnen zijn.ik wens je veel geduld toe tot het eind van de maand en ik hoop dat je zwanger bent.
groetjes kari

Terug
Bovenaan