vanaf wanneer een kloppend hartje

A

Anoniem

Guest
Hallo Meiden,

Omdat ik eerder een MK gehad heb mag ik komen voor een vroege echo. Nou heb ik de datum ingepland zodat ik 7weken en 5 dagen ben (pas 23 januari) in de hoop dat een kloppend hartje te zien. Is dat reeel of vinden jullie het daar dan nog erg vroeg voor?

Liefs wonderenbestaan

hoihoi

ik heb al een eerste vaginale echo gehad met 6 weken en 3 dagen, en het hartje was zeer goed te zien!!! zag echt zo een klein sterretje heen en weer gaan op de echo.
dat was echt een prachtig gezicht, dan besef je het eigenlijk pas echt, hoe mooi dit is.

gr Lou

Hoi hoi,

Ik denk dat je een goede kans maakt op een kloppend hartje hoor. Ik ben zelf ook heel vroeg gegaan omdat ik ongerust was mbt mijn leeftijd! En ook bij mij was het hartje al heel duidelijk zichtbaar en zelfs te horen! Ik was toen 6 weken zwanger met de binnenwaardse echo en nu inmiddels alweer 9 weken.

Veel succes en natuurlijk gefeliciteerd. Geniet van je zwangerschap.

Groetjes Petra (mama van 2 kids en zwanger van nr 3!)

Allereerst gefeliciteerd!!!!!

Aan het einde van de 6e week moet, als alles goed is, het hartje gaan kloppen!
Dus wanneer jij de echo hebt, moet dit zeker het geval zijn. Tenzij je natuurlijk iets korter zwanger bent dan je denkt :)
Wel zullen ze het naar alle waarschijnlijkheid met een inwendige echo doen, maar dan weet je het straks lekker wel! Fijn dat je zo snel terecht kan voor een echo en zo uit de onzekerheid bent.

Succes!

LiefsAnoek

pfffffffffffffff jullie stellen me echt heel erg gerust! Dank jullie wel.

En nu maar met rust afwachten.....

Dank jullie wel!

X
Wonderenbestaan

hoihoi.

ook ik heb bij 6 weken mn 1e echo gehad. zag duidelijk het hartje. was echt zooo gaaf om dat te zien.

bij 8 weken heb ik nog een echo gehad. toen zag je zelfs al duidelijk een hoofd, lichaam en zelfs een armpje of een beentje. ( welk van de 2 t nou was, konden we niet goed zien)
moet er wel bij zeggen dat het net een kikkervisje was hahaha.
het was pas 1,4 cm hahahaha.

jij zit bijna op de 8 weken dan dus misschien zie je wel meer dan het hartje :D

wel heb ik bij elke echo om foto's gevraagd. die zitten allemaal in een mooi boek samen met de positieve zwangersschapstest en alle kaarten die we hebben gehad van familie/vrienden.

heel veel plezier dalijk met de echo en een goede jaarwisseling!!!

liefs, do

Terug
Bovenaan