vanaf wanneer een maansteen?

A

Anoniem

Guest
vanaf wanneer mag je een maansteen dragen?
ook al wel wanneer je bezig bent en half in je cyclus bent of moet je een nieuwe menstruatie afwachten en er dan mee beginnen?

veel liefs taz

Hoi Taz!

Ik denk dat dat weinig uit maakt. Woensdag ga ik de stad in om er één te kopen en ik ga hem ook meteen dragen...  Woensdag is ook mijn (N)OD, N staat tussen haakjes omdat ik er zo goed als zeker van ben dat ik wel ongesteld ga worden. Ik ga in ieder geval  niet eerst  afwachten of ik inderdaad wel of niet ongesteld wordt. Ik koop hem en doe hem meteen om, hoewel ik wel  begrepen  heb dat je hem eerst onder koud water af moet spoelen.  
Anyway, hoe  eerder ik hem om heb  hoe beter.  Ik heb namelijk gehoord dat  de steen je ook een innerlijke rust geeft.  En dat  kan ik wel gebruiken.
En dan maar hopen dat het meteen bij de volgende ronde raak is!

Groetjes Nicole

Hoi Taz,

Gewoon aanschaffen die maansteen! Heb er half januari 1 gekocht. Was met 6 weken zwanger! Ging helaas mis, maar heb inmiddels weer een nieuwe maansteen  gekocht. (ben de eerste ergens verloren) Je mag hem dragen tot je 8 weken zwanger bent. Wanneer je erg last hebt van misselijkheid kun je dan een rode jaspis kopen. Schijnt te helpen.
Ik hoop dat de steen je gauw helpt!

Groetjes, Kat

he ladies

Je kunt ook na 8 weken een robijn kopen als je zwanger bent, deze schijnt een miskraam tegen te houden. Ook kun je hem gewoon dag en nacht omhouden de maansteen (elke steen) en 1x per maand in de volle maan leggen op een schoteltje met een klein beetje water om op te laden.

Succes !!!

groetjes Costa

Terug
Bovenaan