vanaf wanneer eventuele klachten ?

A

Anoniem

Guest
Hoi, even een vraagje,

Ik en nu 5 weken zwanger vd 2e. Bij mijn 1e zwangerschap was ik tot een maand of 4 1/2 erg misselijk en he veel overgegeven. Maar ik ben nu af en toe een beetje wee-ig maar niet misselijk. Dat maakt dat ik me toch een beetje zorgen maak. Aan de ene kant is het lekker dat je niet misselijk bent, maar voor mijn gevoel hoort het er gewoon bij.

Vanaf wanneer kan je klachten krijgen, is   5 weken misschien te vroeg of heb ik gewoon erg geluk dat ik niet misselijk ben...

Bianca

Hoi Bianca,

Ik werd bij mijn eerste misselijk vanaf 6 weken, overgeven vanaf 7 weken tot het einde van de 6e maand. Ik ben nu 5 weken zwanger en kijk met grote vrees uit naar de komende weken... Maar ik hoop voor jou en voor mij natuurlijk dat het achterwege blijft! En niet misselijk wil niet zeggen dat er iets mis is, hoor!

Groetjes,

Eveline

Hoi Bianca,
Ook ik heb hetzelfde als jij en ook ik maak me best wel eens zorgen, zoals vandaag. Sta zelfs weer op het punt om een testje te gaan doen. Heel stom misschien. Ben nu 8 weken zwanger en voel me ook soms wat weeïg op de maag, last van maagzuur, soms krampen in de onderbuik en heb gevoelige borsten. Dat laatste blijft gelukkig wel gevoelig, dus daaraan hoop ik te merken dat ik nog steeds zwanger ben. Vorige week heb ik een echo gehad en toen zagen we toch echt een hartje kloppen. Ik probeer me maar aan dat beeld vast te houden. Hoop ook meerdere meiden te lezen die bijna geen last van de zwangerschap hebben tot nu toe. Maar ook ik maak me best wel eens zorgen daarom.
Grtjs. Paddy

Hoi,
Bij mijn eerste zwangerschap was ik met 5 weken kotsmisselijk en bij deze zwangerschap pas vanaf de 10 e week misselijk tot en met de 18e week.
Je weet het dus maar nooit hoe het gaat.

Succes ermee.

groetjes,
Stanneke, 38 / 4 weken

Hoi,   Bedankt voor jullie reacties, stelt me weer een beetje gerust.

Vanmorgen de VK gebeld om alvast een afspraak te maken, en ik kan volgende week maandag al terecht, ze zei wel dat dat te vroeg was om een hartje te horen, en dat het maar een intake gesprek is, maar toch, vind het wel een lekker idee dat ik al langs mag komen.

Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan