Vanaf wanneer kan ik ontbijtoek geven aan Stijn?

A

Anoniem

Guest
Ik heb sinds mijn zwangerschap een enorme ontbijtkoektic. Om de dag gaat er een nieuw pak open. Maar nu probeert Stijn het steeds van me af te pakken maar ik weet niet of hij dat nou al mag? Weet iemand dit? Ik wilde het eigenlijk vandaag vragen op het cb maar omdat de oudste twee ziek zijn heb ik de afspraak moeten verzetten naar 16 januari. En ik ben zo benieuwd hoe groot en hoe zwaar Stijn is.

Groetjes van Marloes

o ja, Stijn is al zes maanden.

Hoi Marloes,

Ik persoonlijk zou er nog even mee wachten omdat ik ontbijtkoek altijd zo vind plakken..net als vers brood..als je brood gaat geven kun je ook beter niet te vers brood geven. (advies vanmorgen nog gehad op cb voor mijn jongste, die is nu ook 6,5 mnd). Ik gaf het mijn oudste zoon toen hij volgens mij wel wat ouder was.
Succes!

groetjes Inge

Hoi Marloes,

Daan wil ook alles eten wat ik aan het eten ben, van het meeste krijgt hij dan gewoon een stukje.
Zelf zou ik hem best ontbijtkoek durven geven, hij eet ook stukjes wafel. Niet te veel omdat er best wel wat kruiden inzitten.
Volgens mij mogen kinderen va 9 maanden met de pot mee eten, als er geen zout is toegevoegd, dus va die leeftijd zou het dan zeker mogen hebben. (weet het niet meer precies, maar ik houd me niet zo aan de regeltjes van het cb).

Liefs Saskia

Hoi,

ik had mijn vraag ook naar het cb gemaild maar omdat dat een dag duurt had ik deze vraag hier ook geplaatst. Hun adviseren ontbijtkoek vanaf zeven maanden. Helaas voor Stijn moet hij nog even wachten.

Groetjes van marloes

Terug
Bovenaan