vanaf wanneer kan je het hartje horen???

Hoi Allemaal

Even een vraagje:
Aanstaande woensdag krijg ik een inwendige echo om te kijken
hoe ver ik nou eigenlijk ben in mijn zwangerschap.... Nu las ik
van de week ergens dat je vanaf 6 weken (met heel veel geluk)
het hartje kan horen...... Woensdag ben ik als het goed is, 6 weken
zwanger.......Zou het kunnen????

Liefs Annet
 
hoi hoi
als het goed is kun je het met 6weken inderdaad horen maar bij mij wouden ze het niet laten horen omdat ze niet weten wat voor een  reactie dat geeft op de kleine.
je kunt het wel zien kloppen.
veel plezier met je echo.
veel liefs sil
 
hoi hoi, Ik heb met 6 weken ook een echo gehad maar bij mij konden ze het hartje toen nog niet zien. Ik heb toen behoorlijk in de zenuwen gezeten omdat er zoveel waren die zeiden dat het al te zien KON zijn. Met 8 weken kreeg ik weer een echo ook inwendig net als de eerste keer en toen was er wel heel duidelijk een hartje te zien. dus als je het nog niet ziet hoeft dat niets te betekenen. Liefs Monique   nu 11 weken 2n twee dagen zwanger van de tweede.
 
Yesss Annett!!!   Wat een geweldig nieuws!!!!! Ik heb paar wkn geleden gelezen dat je rond kerst je nod zou hebben dus dacht ff snel kijken op forum zwanger worden.. Wat ben ik blij voor je! Ik heb dan niet vaak meer gereageerd maar wel regelmatig mee zitten lezen en mee geleefd met je!!!
Ik had toen we bijna 10 wkn zwanger waren mijn eerste echo en heb toen hartje gehoord, zo wonderlijk!!!
Met mij alles goed, ik ga laatste 3 maanden in van een heerlijke tijd!!
Hoe voel jij je voor de rest???
Oh proficiat meid!!

Liefs Sam (hopelijk ken je me nog van het begin!)
 
In de 6e week (tegen de 6 weken aan) gaat het hartje kloppen. Dit is dan te zien op de echo. Ik denk niet dat het al te horen is.

Bij mij liet de gynaecoloog het met een kleine 9 weken wel horen.

Overigens is het afhankelijk van het echo-apparaat of er echt met 6 weken al een kloppend hartje te zien is.

Miep
 
Goeiedg. Wil echt iets weten. Mijn laaste menstruatie was op 28febr.2019. Ik werd niet ongesteld. Dus ben ik in april een test gaan doen. .. En toen zag ik beiden testn van me 2 strepen 1 was rood en 1 was ros het was zichtbaar. Ik ben gelijk een bloedtest gaan doen dat bleekt negatief. Het was iets van 0.4 als ik me niet vergist. Ook echo heeft me huisarts gedaan zezag neks ze zei alln binnen van me baarmoeder is dik.alls zeneks volgnd maand ziet dan gaat ze me verwijzen na een gynaecoloog. Maar verlopg zal zei mij echo doen want ze hft ervarjng zei ze mr jammr zg ze neks ok Ik schrok ok heb het zo gelaten. Na een week kreeg ik hevige buikpijn onder me buik. Het was vreslk hard als een bal. Moe,duizlgheid,misslkheid,hongerheid,me borsten dedn btje pijn. Me onderbuik deed echt pijn vrl als ik bukte. Auto reedt kon ik nt want deed ht pijn. Maar later na 3weken zo had ik ny zoveel pijnen. Ok het is al straks bijna een maand vrbij. Dan ben ik vandg weer gegaan en ze zag weer neks in me baarmoeder!!!!!  Hoplk hoor ik wat.
 
Terug
Bovenaan