vanaf wanneer kan je merken dat je zwanger bent...

A

Anoniem

Guest
Het is misschien al heel snel hoor, we zijn pas vorige week begonnen met klussen, maar vanaf wanneer kan je merken dat je zwanger bent.

ik ben al 3 dagen echt niet lekker 's morgens....raar in mijn buik, duizelig en tegen het misselijke aan...ik voel me slap en ook een beetje alsof ik in de mist loop...

Omdat ik natuurlijk zooooooo graag wil denk ik misschien dat het ook wel tussen mijn oren zit hoor en heb ik gewoon ook last van mijn darmen...maar wilde toch eens kijken of er meer mensen hier last van hebben/gehad

groetjes
Marjolijn

Hoi hoi,

Ja het kan best maar het kan ook te maken hebben met ontpillen ik wil je hoop niet helemaal wegvagen!!!
En je lichaam kan je ook aardig voor de gek houden hoor en zeker als je het graag wilt!!!
Maar je kunt gewoon ook gelijk zwanger worden, ja hoe dat kan weet ik ook niet heb dit zelf ook gehad dat ik direct zwanger werd helaas ging dat niet goed, maar na 1maand weer gewoon ongi en daarna weer gelijk zwanger en nu hebben we  een lief dochertje van 1 jaar. Nu oefenen we ook maar duurt nu weer langer maar dat geeft niks we zien wel hoe het gaat het staat nu op een laag pitje, omdat we ook trouwen in   september en ik niet hoogzwanger wil zijn, en we al een wondertje hebben die ook veel aandacht vraagt!!! Meid succes en maak je niet gek jouw tijd komt ook wel wacht maar af het blijft een groot wonder!!! Succes!!!

Liefs Sandy

Hoi Sandy,

Bedankt voor je lieve antwoord. Ik wacht wel gewoon even af...mijn NOD is de 22e.....dus nog even geduld

Graag gedaan we zij er om elkaar te helpen toch!!!
Succes met wachten duurt zeker nog ff wie weet met pasen een positieve test zou mooi zijn!!!

Liefs Sandy

Hoi Marjolijn,
En je hoeft het soms niet eens te merken dat je zwanger bent. Ik teste omdat ik over tijd was, maar ervan overtuigd dat ik niet zwanger was. Wel dus! Had aan mijn lichaam helemaal niets gemerkt.
Je weet het niet, gewoon afwachten, flink klussen en duimen op een goede afloop!
Succes.
Groetjes, Irene

Hallo Marjo.

Helaas kan het lichaam je heel goed voor de gek houden.
Dit weet ik inmiddels wel na 10 maanden bezig te zijn voor zo'n hummelke.
Ieder pijntje en rommeltje dacht ik al is het zover.
En nu ben ik zwanger ( heb gisteren positief getest) en voel me helemaal niet anders dan anders.
Ik hoop voor je natuurlijk dat het wel raak is.
Maar een advies, laat je niet gek maken door alles wat je voelt want dan valt het des te meer tegen als het niet zo is.
Ik wens je heel veel succes met klussen.

Groetjes gizzymo

Hoi Marjolijn,

Onze dochter is inmiddels 2 jaar en we gaan na de vakantie voor een tweede kindje! Ik kon eigenlijk gelijk merken dat er iets aan de hand was want ik was hartstikke moe en had steeds vlagen van misselijkheid, al voor de test. Het was ook een andere moeheid dan anders. Je merkt vanzelf wel aan je lichaam dat er iets bijzonders aan de hand is.
Heel veel succes gewenst.

Groetjes van de mamavanindy

Terug
Bovenaan