Vanaf wanneer kun je je zwanger "voelen"??

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
Vanaf wanneer kun je je eerste zwangerschapskwaaltjes waarnemen? Ben nl nu flink aan het klussen de afgelopen dagen ivm mijn eisprong. Gisteravond toen ik ging slapen voelde ik me ontzettend misselijk, ook vanmorgen na een bak koffie had ik een misselijk gevoel. Tja, het lijkt me onwaarschijnlijk dat dit al verschijnelen zijn van een eventuele zwagerschap, zo snel al..................... Enne mijn lichaam heeft me de laatste maanden al zo vaak voor de gek gehouden!!
Wacht nog maar rustig 2 weken af
Gr Mees ronde 8

hoi

ik denk dat het bij iedereen anders is maar bij mijn zwngerschap was ik al meteen misselijk en kon niet alles meer eten zoals brood en kip koffie luste ik juist graag tijdens mijn zwangerschap maar wel caff-vrij maar ik had dubbele hormonen omdat ik uiteindelijk zwanger was van een 2ling.
maar ik hoop voor je dat je zwanger bent.

groetjes kristel

De meeste kwaaltjes binnen een week na de eispring zijn kwaaltjes, omdat we zo graag willen. We voelen van alles, terwijl we die kwaaltjes misschien eerder ook hadden, maar ja toen waren we er niet mee bezig en negeerde we ze gewoon. Het is gewoon afwachten tot de NOD en dan testen en dan pas wete je het zeker.

Succes en sterkte

Hoi Mees,

Precies één week na mijn eisprong beginnen bij mij de kwaaltjes als ik zwanger ben. Begint dan met kleine steekjes in mijn onderbuik, mijn borsten worden snel daarna ook heel gevoelig zeg maar gerust pijnlijk. Je kunt dus al snel dingen voelen, helaas lijken veel zwangerschapverschijnselen op pms en kun je ze dus ook gewoon krijgen als je ongesteld word. Direct na je eisprong kun je denk ik nog niet zo heel veel voelen, het eitje moet zich immers nog naar je baarmoeder begeven om zich in te nestelen. Hiervan voel je volgens mij heel weinig.
Maar alles kan ben ik achter..............

Veel sucses met wachten....
Liefs Anne

Hoi dames, bedankt voor de reacties!! Leek me ook al sterk om al vanalles te voelen, maar ja je weet maar nooit he!

Nogmaals bedankt
Liefs Mees (ronde8)

Hoi,

Ik hou een dagboekje bij en daarin kon ik teruglezen, toen ik in mei een positieve test had, dat ik vanaf een week na de eisprong al klachten kreeg. Zo sliep ik opeens 3   nachten heel slecht, kreeg wat last van mijn maag, misselijk af en toe. Toen schreef ik dat de griep ook heerste en dat het daar wel van zou komen. Bleek ik dus toch zwanger te zijn. Leuk om je lichaam op die manier zo te leren kennen. Helaas liep het uit op een miskraam maar ook deze maand heb ik weer diezelfde klachten maar dan een tikje erger. Zo al 4 dagen last van ongi-pijn maar er komt maar niets...
Zondag is mijn nod. (waarschijnlijk) die is moeilijk te berekenen na een miskraam.
Het blijft afwachten.

Suc6!
Groetjes Ineke

Hoi Ineke, dedankt voor je reactie! Jij zal ook de komende dagen in spanning zitten zeg! Nu al al die kwaaltjes. Is je miskraam voor deze maand geweest? Vreselijk lijkt me dat....... weten dat je een kindje draagt, en deze dan ook nog eens verliest. Ik wens je met het verwerken nog veel sterkte, en mocht je zwanger zijn dan veel succes met de komende spannende tijd! Hou je ons op de hoogte?

Succes liefs Mees

Terug
Bovenaan