vanaf wanneer kun je klachten krijgen???

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik zit volgens de berekening van predictor nu rond mijn vruchtbare periode. Ben al vanaf vorige week weer aan het klussen.

Nu heb ik sinds woensdag iedere met vlagen een zeer misselijk gevoel, dat meestal afneemt als ik wat eet.
Ook voel ik mijn brosten heel erg, niet dat ze pijn doen,m aar net alsof er gewichtjes aanhangen of zo zodat ze beter voelbaar zijn, hihi

Ik weet eigenlijk niet of dit erg vroeg is voor klachten?

groetjes kreeftje

Hoi Kreeftje,

Ik zit met dezelfde vraag...
Sinds mijn ovaluatie vorige week een dinsdag ben ik ontzettend misselijk (vooral 's morgens en 's avonds). Ook heb ik ontzettende pijn in mijn buik (in het midden). Ik vraag me dus ook af of dit eventueel al zwangerschapsklachtjes kunnen zijn...? Het kan nog geen teken van een opkomende menstruatie zijn, want die verwacht ik (of beter gezegd: verwacht ik liever niet) volgende week pas.

Ik duim met je mee!

Femke

Hoi femke,

Ik ben sinds deze maand begonnen met tempen. Vorige week zaterdag was mijn temp opeens een stuk hoger, dus ik dfacht dat ik toen mijn ei had (we waren al aan het klussen) maar vanmorgen is mijn temp opeens NOG hoger. Als ik nu pas mijn ei heb gehad is niet zo erg want we hebben reglematig geklust en gistermorgen en vanmorgen ook nog.

Vandaag ben ik opeens niet misselijk (tot nu toe dan) maar ik voel mijn brosten wel nog steeds.

We gaan vrolijk door met klussen en hopen uiteraard op GOED NIEUWS

groetjes kreeftje

Terug
Bovenaan