vanaf wanneer kun je voor weeën hebben

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal ik vraag me af vanaf waneer je voorweeen kan hebben?
ik ben nu bijna 20 weken zwanger van de 2 de en dacht laats snachts al voor weeen te hebben.
ik werd s nacht wakker met pijn in mijn onderbuik en rug. het had wel iets van weeen niet zo erg maar leek er toch wel iets op het ging 4 keer ofzo en daarna hield  de pijn  even aan. kennen jullie dit ook?of weleens van gehoord?
groetjes van marielle

Hoi Marielle,

Als jij echt denkt dat het weeen waren zou ik met je verloskundige bellen. Dan kunnen ze je misschien even aan ctg leggen in ziekenhuis, want voorweeen of weeen met 20 weken is niet de bedoeling. Niet zelf op forum of internet met dit soort vragen lopen, gewoon bellen naar verloskundige, daar zijn ze voor.

groetjes Mariska

als het weer gebeurd ga ik de verloskundige bellen en op mijn volgende controle zou ik er nog naar vragen van hoe en wat.(het was best snel over)
maar ik vroeg me gewoon ook af of meer van jullie dit hebben mee gemaakt?
daarom vraag ik het hier.
groetejs van marielle

Hoi,
Ik las twee dagen geleden je berichtje en dacht toen: nee, die heb ik nog niet. Maar sindsdien heb ik ze twee nachten achter elkaar gehad. Ik weet nog van vorige keer dat ik ook gealarmeerd was, maar het schijnt hoe meer kinderen je hebt gehad, hoe vroeger de voorweeen kunnen beginnen. Nou is dit mijn vierde kindje, dus dan is 20 weken niet vreemd, maar voor jou is het je tweede. Zou het toch even navragen.
Overigens zegt het niks over wanneer je gaat bevallen. Vorige keer begonnen ze rond 25 weken en ben ik gewoon met 39 weken bevallen.
ivy

Terug
Bovenaan