vanaf wanneer kun je wasverzachter gebruiken?

hoi hoi

ik ben met wasverzachter begonnen toen mijn zoontje 4 maanden was ben met een klein beetje begonnen en nu een gewone dosis ik heb het op gevoel gedaan maar ik heb geen idee wanneer het echt mag iedereen zal wel iets anders zeggen ik zou zeggen volg je gevoel

groetjes

gebruik altijd al gewoon wasverzachter, ze hebben er beide nooit iets van gekregen, gebruik wel de sensitive. Gewoon proberen als ze er niet tegen kunnen merk je het snel genoeg en kan je ze nogmaals zonder wasverzachter wassen

Ik heb meteen vanaf het begin wasverzachter gebruikt. Eerst de sensitive en nu koop ik weer wat er in de aanbieding is. Mats heeft nooit ergens last van gehad gelukkig. Vond het ook onzin om aparte wasjes voor hem te gaan draaien.

Dus gewoon uitproberen.

wij zijn iegenlijk alles zonder wasverzachter gaan wassen... Ik doe alles in de droger, dan is het ook zacht. En als ik was heb voor wasverzachter, bv vesten van mij, dan doe ik die apart op het programma wasverzachten. Maar ik heb het ook wel eens met gedaan en daar had Loek geen last van.

Vanaf dag 1 wel, je kunt alleen wel het beste die van neutral gebruiken of idd de sensitive (eigenlijk alle "witte" wasverzachters wel want daar zit geen parfum in)

Terug
Bovenaan