Vanaf wanneer kun je zwangerschapsverschijnselen voelen?

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Ik zit in ronde 6, 1e kindje. Ik heb nu al een paar dagen steken in m'n buik, echt niet leuk meer af en toe. Soms vraag  ik me af of dit een voorteken is van onze zwangerschap, maar wil er nog niet teveel over nadenken. Mijn nod is namelijk pas 8 januari vandaar. Voor diegene die al eens zijn bevallen vanaf wanneer kreeg je die zwangerschapsverschijnselen?  
Liefs Lientje  

hoi

Ik ben niet eerder bevallen maar ben nu ongeveer 3 weken zwanger van ons 1e kindje in de 4e ronde

Ik had "klachten"als steken in mijn buik net zo'n ongi gevoel en dat mijn darmen erger begonnen te borrelen dan anders. En van bepaalde luchten werd ik wel misselijk. Maar dit was rond de tijd dat ik ook ongi moest worden. Maar dat kan natuurlijk bij jouw anders zijn.
Wanner was jouw ovuliatie-dag dan want ongeveer met 2 weken begin je lichaam al te verandren
Ik hoop het wel voor je en duim voor je

Liefs Danielle

Hoi Lientje,

Zwangerschapsverschijnselen kun je gaan voelen vanaf het moment dat het bevruchte eitje zich heeft ingenesteld. Voor die tijd kan dit niet aangezien voor je lichaam er dan nog niets anders is dan normaal. Evenals een onbevrucht eitje legt een bevrucht eitje eerst de weg af door de eileider zonder verder contact te maken met je lichaam. Vanaf het moment van innesteling wordt het hcg hormoon aangemaakt en dit hormoon zorgt voor de zwangerschapsverschijnselen.
Je eisprong is gemiddeld 11 - 14 dagen voor je volgende NOD. Dus in jou geval heb je rond deze tijd je eisprong. Als het eitje bevrucht is duurt het gemiddeld 6 dagen voordat de innesteling plaatsvindt.
Dus voor jou is het echt nog te vroeg om al zwangerschapsverschijnselen te hebben.

Ik voelde de eerste zwangerschapsverschijnselen vlak na mijn NOD.

Succes met zwanger worden! En wie weet is het deze ronde raak!

Groetjes,
mama van Tijs

Bedankt voor de reacties!
Ik had zelf ook niet echt het gevoel dat dat het zou wezen, maar ik heb nu al 3 dagen van die stekende pijn en dan ga je twijfelen. Nou ja, we zien wel!
Liefs Lientje

Ik zou zeggen, volgens mij is dat (die steken die je voelt) je ovulatie!!
Ik hoop dat jullie flink geklust hebben in de afgelopen dagen??
Gr Olivia

Hoi,
Ja, we hebben flink geklust, maar ik denk dat die steken een aankondiging van een buikgriep waren...
Voelde me al een paar dagen niet fit, maar gisteren bij thuis komst direct m'n bed in gedoken. Een paar uur later overgeven en even later ook aan de dunne. Ik voel me nog helemaal prut, balen!
Liefs Lientje

hai

Ik ben vanmiddag tot de ontdekking gekomen dat ik 5 weken en 3 dagen zwanger ben.

Ik heb soms ook ongi krampen

Na 4 testen gedaan te hebben en allemaal positief geloof ik wel dat ik zwange rben dus het kan allemaal en niet msselijk

Gefeliciteerd!!!  Geniet er maar lekker van!!!! Liefs Lientje

Terug
Bovenaan